راز تنفر مهدی هاشمی از جوجه کباب!+عکس

۰۱م اسفند ،

«رژیم طلایی» عنوان تازه ترین فیلم سینمایی مهدی هاشمی است؛ فیلمبرداری فیلم سینمایی «رژیم طلایی» طی ۳۰ جلسه در تهران فیلمبرداری گردید و مضمون فیلم نقدی است بر مساله مهریه های سنگین.

ممتازنیوز: «رژیم طلایی» عنوان تازه ترین فیلم سینمایی مهدی هاشمی است؛ بازیگری که در جشنواره فیلم فجر با اثری به شرت ضعیف به نام «فرزند چهارم» حضور داشت. «رژیم طلایی» تازه ترین محصول پویافیلم به مدیریت عبدا.. علیخانی و حسین فرحبخش است.

به گزارش شبکه ایران کارگردانی فیلم برعهده رضا سبحانی بوده است و به جز مهدی هاشمی بازیگرانی نظیر مریلا زارعی .امین حیایی. پروین ملکی .صنم سجادیان . حسین قورچی.انوشیروان نعیمی. نازنین لواسانی . حسین لواسانی .مجید علیزاده .اشکان هورسان . آرش راد .علی مددی و حیدر علیزاده در آن حضور داشته اند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «رژیم طلایی» طی ۳۰ جلسه در تهران فیلمبرداری گردید و مضمون فیلم نقدی است بر مساله مهریه های سنگین. «رژیم طلایی» بناست نوروز ۹۲ در سینماهای تهران و شهرستانها اکران شود.

گویا در این فیلم مهدی هاشمی که نقش اصلی مرد را ایفا می کند مجبور می گردد درگیر یک رژیم لاغری شود بلکه چربیهای زاید را از بدن خود دفع کند؛ همین رژیم است که سبب می گردد او از خوردن بسیاری از غذاهای مورد علاقه اش و از جمله جوجه کباب صرفنظر کند.

مدیریت فیلمبرداری و امور رسانه ای این فیلم برعهده احمد احمدی است که از جمله عکاسان و فیلمبرداران متبجر ایرانی است.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.