“راز پنهان” درامی با دورنمایه اجتماعی+تصاویر

با آغاز ماه رمضان از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود؛

مجموعه تلویزیونی “راز پنهان”ساخته فلوراسام با نگاهی داستان گونه به موضوعات اجتماعی رمضان ۹۱ از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود.

عباس دقایقی،مجری طرح این سریال به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:‌ پخش این مجموعه که از آثار نمایشی پر لوکیشن رسانه ملی به شمار می‌رود در قالب ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به کارگردانی و نویسندگی “فلوراسام” و تهیه‌کنندگی “مجید اوجی” با قرار گرفتن در جدول پخش برنامه های رمضان شبکه اول سیما قطعی شد.
وی افزود:”راز پنهان”درامی اجتماعی است که با نگاهی به برخی معضلات جامعه تهیه و تولید شدو داستان دو دوست قدیمی به نام” فرامرز احصایی” و با بازی “علیرضا جلالی تبار” و “امیر علی کرمی” با بازی “کامران تفتی” را به تصویر می‌کشد،به بعداز سالها دوری از یکدیگر ماجراهایی تلخ و شیرین آنها را با یکدیگر مواجه می‌کند.
              
              

دقاقی اظهارداشت:داریوش ارجمند،دکتر محمود عزیزی،پروانه معصومی،الهام حمیدی،کامران تفتی ،‌علیرضا جلالی تبار، لیلا بلوکات،جمال اجلالی و لادن طباطبایی از جمله بازیگران سریال “راز پنهان” هستند.
              
مجری طرح مجموعه تلویزیونی “راز پنهان” ادامه داد:‌ در این مجموعه “انوشیروان ارجمند” در نقش ابراهیم که یک سرهنگ که یک سرهنگ بازنشسته ارتش است به ایفای نقش پرداخته و به همراه همسرش محبوبه( بابازی پروانه معصومی) در باغی در حاشیه تهران روزگار سپری می کند و ابراهیم در طول روند داستان درگیر ماجراهایی متعدد می‌شود.
دقاقی تصریح کرد:”محمود عزیزی” کاراکتر “دکتر صبا” در این مجموعه که پدر ماهرخ با با “الهام حمیدی” است را برعهده دارد که از ابتدا مخالف ازدواج دخترش با “فرامرز احصایی” (بابازی علیرضا جلالی‌تبار) پسر سرهنگ ابراهیم بوده؛اما به دلیل اینکه خود را روشنفکر می‌داند چندان خواسته دخترش ماهرخ (بابازی الهام حمیدی) که پزشک زنان و زایمان است،پافشاری نمی‌کند و حتی وقتی متوجه می‌شود ماهرخ از فرامرز جدا شده است.
            
              
               
دقاقی تصریح کرد:”علیرضا جلالی تبار” با بازی در نقش فرامرز احصایی مهندس ناظر ساختمان است،از دیگر بازیگران اصلی این مجموعه است که از کودکی با امیرعلی با بازی “کامران تفتی”ارتباط دوستی داشته اما مدتی به دلایلی از او که هم اکنون سروان نیروی انتظامی است دور شده.
وی گفت:شخصیت‌های امیر علی (کامران تفتی)‌و فرامرز (علیرضا جلالی تبار) مکمل یکدیگر بوده و داستان بر اثر کنش و واکنش‌های آنها شکل می‌گیرد و جلو می‌رود.
مجری طرح “راز پنهان” که مدیریت تولید ان را نیز برعهده داشته بیان کرد:امیر علی (با بازی کامران تفتی)به عنوان سروان اداره آگاهی که همسر و فرزند خود را در یک حادثه از دست داده همه خلافکاران را عامل نقل فرزند و همسر خود می‌داند و تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا کسی را که باعث این قتل شده را دستگیر کند.
وی ابراز داشت:”لادن طباطبایی” در نقش هانیه و لیلا بلوکات در نقش ستاره از دیگر شخصیت‌های سریال راز پنهان هستند و هانیه خواهر امیرعلی‌( با بازی کامران تفتی) است و سعی دارد همیشه برادرش را در همه کارها یاری دهد و از وقتی که همسر و فرزند امیر علی کشته شده‌اند تلاش می‌کند تا هر طور که شده روحیه برادرش امیر علی را تقویت کند و از تضعیف روحی او بکاهد و در واقع هانیه (بابازی لادن طباطبایی) به عنوان شخصیتی که پرچمدار  صلح و دوستی است و در طول مجموعه تمام همت خود را به کار می‌گیرد تا اختلافات بوجود آمده بین برخی کاراکترها را به صلح و دوستی مبدل کند.
دقاقی خاطر نشان کرد:کاراکتر “ستاره” با بازی لیلا بلوکات شخصیتی است که نسبت به سایر کاراکتر‌های زن این مجموعه نقشی برجسته تر و پررنگتر را ایفا می‌کند،او در نقش همسر دوم فرامرز (با بازی علیرضا جلالی تبار) در این سریال حضور دارد و دائم به فرامرز ابراز عشق و محبت می‌کند در صورتی که در باطن چنین نیست و فقط به دلایلی که در مجموعه مخاطبان با آن مواجه خواهند شد با فرامرز ازدواج کرده است.
دقاقی در پایان گفت:تیتراژ ابتدایی این مجموعه توسط گروه کر صدا و سیما و تک خوانی “پیام حصیری” تنظیم شد و تیتراژ پایانی “راز پنهان” نیز که آهنگسازی آن را امید کرامتی برعهده داشته با صدای “فرزاد فرزین” روی آنتن می‌رود
همچنین آلاله هاشمی دستیار اول کارگردانی و برنامه‌ریزی،محسن فلاحی مدیریت تصویر برداری، محمد کیان ارثی صدابردرای،روزبه کلباسی تدوین و صداگذاری،احسان روناسی گریم و پیام عزیزخانی نیز مدیریت و طراحی صحنه “راز پنهان” را که به طور کامل در تهران و جاده امامزاده داوود (ع) تصویر برداری شده را برعهده داشتند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.