راستش را بگو مانیفست مدنی «فتنه سبز» است!

۱۴م آذر ،

وحید یامین پور:

سینماپرس ـ گروه تلویزیون: «وحید یامین پور» روزنامه نگار اصولگرا و مجری سابق تلویزیون با نگارش مطلبی در فضای مجازی مدعی شد سریال «راستش را بگو» با فکر مسموم چند ضد انقلاب خلاق و رسانه شناس ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، این روزنامه نگار در مطلبی با عنوان مانیفست مدنی دروغ بزرگ بنام «راستش را بگو» دربارهٔ سریال محمد رضا آهنج نوشت: «مدتهاست بطور اتفاقی تلویزیون نگاه می کنم. یعنی بسیار کمتر از سابق. این سریال «راستش را بگو» را هم ندیده بودم. این اواخر چند نفر از جمله بعضی پایگاه اینترنتیهای خبری تماس گرفتند تا مصاحبه بگیرند. همه هم با حرفهای عجیبی تشویقم کردند که لااقل چند قسمت را ببینم… دیدم. چشمتان روز بد نبیند. مدتها بود از دیدن تلویزیون اینقدر عصبی نشده بودم. یاد اعصاب بهم ریخته ام افتادم وقتی که سریال آشغال «ساعت شنی» پخش میشد. دیشب اوج رذالت این سریال بود. بیچاره مردم ایران…».

وی در ادامه این مطلب می نویسد: «راستش را بگو یک دروغ بزرگ بود. این سریال مانیفست مدنی فتنه سبز بود. شک نکنید. مخاطب جمله ی «راستش را بگو» چه کسی است؟!وقتی مامور امنیتی کشور دست آخر به زیر دستش می گوید اینها راست میگن، باور کن. بعد هم استعفا می دهد و می رود… خطاب راستش را بگو، نظام است که به مردمش اعتماد ندارد و مردم هم به او اعتماد ندارند و…»

وی در پایان تاکید می کند: «پشت این سریال بی تردید فکر عظیمی قرار دارد. فکر مسموم چند ضد انقلاب خلاق و رسانه شناس. به هیچ وجه انتظار ندارم که مسوولان رسانه ملی عمق فاجعه را بفهمند. اساساً اینجور مواقع از آنها انتظار نداریم بفهمند…وقت کنم چند مقاله ی بلند بالا می نویسم».
پخش سریال «راستش را بگو» در یک ماه اخیر با واکنش های مثبت و منفی فراوانی مواجه شده است. آخرین قسمت این سریال دوشنبه ۱۳ آذر ماه از شبکه یک سیما پخش شد.

انتهای پیام/ ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۸۲۵


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.