راست‌گفتار «نون خامه‌ای» را جلوی دوربین می‌برد

۲۶م آذر ،

با بازی هدایتی و شریفی‌نیا/

سینماپرس-گروه تلویزیون/سریال «نون خامه ای» به کارگردانی کاظم راست گفتار با مشخص شدن بازیگرانش بزودی مقابل دوربین می رود.

به گزارش سینماپرس، افسانه فراهانی مدیر تولید سریال نون خامه ای گفت: محمدرضا هدایتی، ملیکا شریفی نیا، فریده دریا مجد، علی اوسیوند، بهنوش بختیاری، مریم سعادت، ساقی زینتی و محمد سیلی از بازیگران اصلی این سریال ۳۰قسمتی می باشند که بزودی کلید می خورد.

موضوع «نون خامه ای» که در قسمت های ۵۰ دقیقه ای ساخته خواهد شد دربارهٔ چند جوان است که بسیار علاقه دارند وارد سینما یا تلویزیون شوند اما به سبب ناآشنایی با نحوه ورود به این عرصه ماجراهای بسیار و بعضاً خنده داری برایشان اتفاق می افتد که داستان این سریال را می سازد. البته نون خامه ای سعی دارد در قالب طنز از نگاه غلط و غیر مسئولانه بعضی از رسانه ها به عواقب مقالاتی که چاپ می کنند و یا برنامه هایی که پخش می کنند، بپردازد.

محمد رضا هدایتی در نقش خداداد، ملیکا شریفی نیا در نقش گلنار، فریده دریا مجد در نقش گلنساء، علی اوسیوند در نقش سیف ا.. ، بهنوش بختیاری در نقش غنچه، مریم سعادت در نقش اعظم، ساقی زینتی در نقش صنوبر و محمد سیلی در نقش اصلان عوامل مقابل دوربین این سریال می باشند.

از عوامل پشت دوربین آن هم عبارتند از: تهیه کننده: محمد رضا تخت کشیان، سرپرست نویسندگان و کارگردان: کاظم راست گفتار، مدیر برنامه ریزی: مژگان طباطبایی، دستیار اول کارگردان: مرتضی واحدی، فیلمبردار: هاشم عطار، صدابردار: فرخ فدایی، مدیر تولید: داوود معدنی.

فراهانی گفت: لوکیشن های این سریال که در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک تهیه خواهد شد، در شهرک دفاع مقدس ساخته شده و با بهتر شدن وضع هوا این سریال طنز کلید می خورد.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۱۸۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.