راضی بودم گل نزنم ولی استقلال ببرد

۰۸م آذر ،

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اصلا به گلزنی فکر نمی کردم و تنها هدف ما برد استقلال در تمام بازی ها است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  جواد نکونام پس از شکست سه بر دو برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه من گل زدم یا نه،‌ مهم نیست. مهم این است که تیم موفق شود. فوتبال یک بازی تیمی است و وقتی یک یا دو بازیکن بد بازی کنند، تیم نتیجه نمی‌گیرد.
وی در مورد سبب باخت استقلال گفت: فوتبال همین است. یک روز در اصفهان، سپاهان را می‌بریم و روز دیگر در ورزشگاه آزادی به فولاد یا سایپا می‌بازیم. هر تیمی بهتر بازی کند، بهتر نتیجه می‌گیرد. روی اشتباهات جزئی گل خوردیم.
 نکونام تصریح کرد: مقابل فولاد راحت گل خوردیم و سخت گل زدیم. با این حال تا آخر لیگ زمان بسیاری باقی مانده است. صدرنشینی یا قهرمانی در نیم فصل مهم نیست زیرا به تیم قهرمان در نیم فصل جام نمی‌دهند.
هافبک استقلال در مورد اینکه روی اشتباهات خط دفاعی گل خوردند،‌ گفت: این حرف را قبول ندارم وقتی یک تیم گل می‌خورد کل تیم مقصر است.
 لیگ یک تورنمنت ادامه‌دار است و انشاءالله در بازی‌های بعد نتایج بهتری می‌گیریم. تا آخر فصل زمان بسیاری باقی است.
 نکونام در مورد اینکه چرا تاکنون به عنوان نامزد بازیکن سال آسیا انتخاب نشده است، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا معمولا بازیکنان آسیایی شاغل در اروپا را برای این مراسم دعوت نمی‌کرد. به همین سبب بازیکنانی که در لالیگا یا در لیگ برتر انگلیس و بوندس لیگا بازی می‌کردند در این مراسم حاضر نبودند. با این حال خودم دوست دارم این افتخار نصیبم شود ولی تاکنون لیاقتش را نداشتم./ق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.