رافخایی: حتما هنوز خوب نیستم که کروش دعوتم نمی کند/ اهل شلوغ کاری و اعتراض نیستم

نمایش اسلاید

/Images/News/Larg_Pic/19-6-1391/IMAGE634828023206663174.jpg جلال رافخایی

/Images/News/Larg_Pic/19-6-1391/IMAGE634828023145043065.jpg رافخایی

به گزارش خبرآنلاین؛او در حالی از تیم ملی دور است که دعوت شدن محمد غلامی باعث تعجب خیلی ها شده است.رافخایی اما در این خصوص می گوید:«‌ من دوست ندارم در مورد این مساله خیلی حرف بزنم و برایم فرقی نمی‌کند چه کسی دعوت شود. به هرحال محمد غلامی هم سابقه ملی دارد و وقتی بعد از مصدومیت به تیم ملی دعوت می‌شود یعنی اینکه مربی به او اعتقاد زیادی دارد. امیدوارم غلامی مثمرثمر باشد.»
او ادامه می دهد:« دوست دارم اگر دعوت شوم از روی شایستگی باشد و احتیاج تیم ملی، نه اینکه با فشار رسانه‌ها انجام شود. به هرحال مربی وقتی به بازیکنی اعتقاد دارد و می‌تواند به آن بازی بدهد، ریسک نمی‌کند تا بازیکن جدید بیاورد.من تلاش می کنم در اردوهای بعدی باشم،حتما تا الان خوب نبودم که کروش دعوتم نکرده است.الان هم تنها کاری که می‌توانم انجام بدهم این است که در لیگ برتر مثمرثمر باشم.»
او در پایان حرف هایش می گوید:«‌‌‌ من نمی‌توانم با شلوغ‌کاری و اعتراض از حقم دفاع کنم و این در ذات من نیست. من به خدا خیلی اعتقاد دارم و فکر می‌کنم قسمت این است که فعلا دعوت نشوم ولی امیدوارم در مراحل بعدی باشم. الان شرایط تیم ملی طوری است که باید کمتر صحبت کنیم تا بازیکنان تمرکزشان را حفظ کنند.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.