رافخایی: رشتی‌ها با فحش‌های خود شب شعر درست کرده بودند/ گفته بودم با یک هفته نمی‌توان فرهنگ‌سازی کرد

سیدجلال رافخایی مهاجم تیم فوتبال ملوان در گفت‌وگو با خبرآنلاین در مورد حاشیه‌هایی که روی سکوها وجود داشت می‌گوید:« در این بازی انواع و اقسام فحش‌ها سر داده شد و شما اگر در استادیوم بودید می‌توانستید فحش‌های مختلف را بشنوید. در ابتدای بازی مهدوی کاپیتان داماش از تماشاگران خواست که فحاشی نکنند ولی تماشاگران داماش به حرف‌های او توجه نکردند و از زمانی که گرم می‌کردیم شروع به فحاشی کردند. آنها حتی در پایان بازی مهدوی کاپیتان تیم خودشان را هم هو کردند.»

رافخایی در ادامه حرف‌هایش می‌ گوید:« تماشاگران رشتی با فحش‌های خود شب شعر درست کرده بودند و مثل اینکه شعرهای آنها بدون فحش هیچ معنایی ندارد. تماشاگران ملوان هم مقابل این فحاشی‌ها خیلی صبوری نشان دادند ولی در دقایق پایانی بازی جواب تماشاگران داماش را دادند. من حتی قبل از بازی هم گفته بودم که با یک هفته نمی‌توان فرهنگ‌سازی کرد و از بین بردن این حاشیه‌ها نیاز به زمان دارد.»

رافخایی در خصوص این بازی که با تساوی به پایان رسید خاطرنشان می‌کند:« فکر می‌کنم ما سوار بر بازی بودیم و باید برنده می‌شدیم. در طول بازی سه، چهار فرصت گلزنی مناسب داشتیم و فکر می‌کنم بازیکنان ملوان باید هنگام موقعیت‌ها کمی گذشت داشته باشند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.