رامبد جوان زیر «درخت بلوط» می نشیند

۹ م دیماه ،

جدیدترین اثر نمایشی گروه تئاتر نقشینه هر شب میزبان یکی از بازیگران مطرح تئاتر و سینما خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تازهترین اثر نمایشی گروه تئاتر نقشینه هر شب میزبان یکی از بازیگران مطرح تئاتر و سینما خواهد بود.
این نمایش با عنوان «درخت بلوط» اثر تیم کراوچ که از هشت آذر با میزبانی هنرمندانی چون امین تارخ، داریوش مودبیان، مسعود کرامتی، پیام دهکردی، شهرام حقیقت‌دوست، کامبیز دیرباز، بابک حمیدیان، سروش صحت، برزو ارجمند، بهنام تشکر، اشکان خطیبی، علی سرابی، امیرآقایی، مهدی پاکدل و… هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر روی صحنه رفته است، بناست تا پایان اجراهای خود میزبان هنرمندانی چون سیامک انصاری، پیمان معادی و… باشد. در این نمایش هفتاد دقیقه ای رضا مولایی و یک بازیگر دیگر [که طبق اسامی بالا، هر شب یک بازیگر متفاوت خواهد بود] بازی می کنند. این بازیگر دوم که در واقع ستاره نمایش‌ خواهد بود، قبل از شب اجرای خودش هرگز نمایش نامه را نخوانده و همچنین اجرا را هم نباید دیده باشد.

اجراهای هفته آتی این نمایش در تاریخ های مذکور میزبان هنرمندان زیر خواهد بود:
یکشنبه ۱۰ دی کاوه آفاق ساعت ۱۸:۳۰
دوشنبه ۱۱ دی علی صالحی ساعت ۱۸:۳۰
سه شنبه ۱۲ دی سعید چنگیزیان ساعت ۱۸:۳۰
پنجشنبه ۱۴ دی سانس اول ساعت ۱۸:۳۰(بزودی اعلام می‌شود)
پنجشنبه ۱۴ دی سانس دوم ۲۰:۳۰ مهدی سلطانی
جمعه ۱۵ دی استثنائا ساعت ۱۷ رامبـــــــــــد جـــــــــوان
جمعه ۱۵ دی استثنائا ساعت ۱۹:۳۰ حمید آذرنـــــــــگ
گفتنی است که اجرای این نمایش تا نیمه های دی ماه ادامه خواهد داشت و به نقل از روابط عمومی این نمایش کسانی که بخواهند بلیت بیش از چهار شب اجرا را با بازیگران مورد علاقه شان تهیه کنند میتوانند بلیت‌هایشان را با تخفیف سی درصد تهیه کنند.
گفتنی است که تا کنون هنرمندانی نظیر هما روستا، پانته آ بهرام، باران کوثری، بهنوش طباطبایی، لیلی رشیدی، فلامک جنیدی، کیومرث پور احمد، محمدرضا هدایتی، بهرام عظیمی، رحمت امینی و.. به تماشای «درخت بلوط» نشسته اند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.