رامبد جوان «مرد یک چشم» را در حال و هوای اوایل انقلاب می‌سازد

رامبد جوان «مرد یک چشم» را در حال و هوای اوایل انقلاب می‌سازدرامبد جوان «مرد یک چشم» را در حال و هوای اوایل انقلاب می‌سازد
تاریخ درج : ۱۹ شهریور
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : فیلم سینمایی «مرد یک چشم» به کارگردانی رامبد جوان ساخته می‌شود.

فیلم سینمایی «مرد یک چشم» به کارگردانی رامبد جوان ساخته می‌شود.

به گزارش فارس، جواد فرحانی تهیه‌کننده، درباره روند تولید فیلم «مرد یک چشم» گفت: یک ماه و نیم است که درخواست پروانه ساخت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ارائه دادیم اما هنوز پاسخی به ما داده نشده است و به ما گفتند تا زمانی که پروانه ساخت نگرفتید کاری انجام ندهید.

وی درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلمنامه کامل آماده است و تنها در انتظار دریافت پروانه ساخت هستیم.

فرحانی در ادامه گفت: همه انگیزه ما این است که فیلم را به جشنواره برسانیم. با توجه به این که داستان فیلم در روزهای اوایل انقلاب می‌گذرد، ما نیاز به ساخت و ساز و دکور داریم که ممکن است فرصت زمانی را ازدست بدهیم.

وی در خاتمه به آماده بودن فیلمنامه اشاره کرد و گفت: فیلمنامه توسط محمود طالبیان نوشته شده است و ما برای پروانه ساخت فیلمنامه کامل را ارائه دادیم اما هنوز پروانه ساخت فیلم صادر نشده است‌ و نگران هستیم که زمان فیلمبرداری را از دست ندهیم.

بنا براین گزارش، جواد فرحانی تهیه‌کننده این فیلم پیش از این «خوابم می‌آد» رضا عطاران را تهیه کرده است و «مرد یک چشم» چهارمین اثر بلند «رامبد جوان» پس از «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «پسر آدم، دختر حوا» و «ورود آقایان ممنوع» به شمار می‌آید.

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.