راموس: می خواهم به تاریخ فوتبال اسپانیا بپیوندم

۲۹م اسفند ،

 سرخیو راموس مدافع جوان و باتجربه باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا حالا در اردوی تیم ملی اسپانیاست و خود را برای رویارویی با تیم های ملی فنلاند و فرانسه آماده می کند.  او حالا در صحبت هایی اعلام کرده که در آستانه بازی حساس با فرانسه نه با واران صحبت کرده و نه با بنزما.

در اینجا می توانید متن صحبت های سرخیو راموس در کنفرانس خبری را مطالعه کنید:

*نزدیک شدن به صدمین بازی ملی: باید در سطح فردی و شخصی از این ماجرا لذت برد. امیدوارم که بتوانم به تاریخ فوتبال اسپانیا بپیوندم. برای من افتخار بزرگ و چالش فوق العاده بزرگی است

*جوان ترین اسپانیایی که صدمین بازی ملی اش را انجام می دهد: تمام اینها، یک چالش بزرگ در سطح فردی برای هر فوتبالیستی است. سالهای زیادی است که در تیم ملی بازی می کنم و این افتخار بزرگی برای من است. امیدوارم که در آینده بتوانم بگویم که تعداد بازیهای به مراتب بیشتری از ۱۰۰ بازی ملی را انجام داده ام.

*هدف، صعود به جام جهانی: ما با ایده های خیلی روشنی به این بازیها می رویم. می دانیم که این بازیهای پیش رو، بازیهایی می باشند که عواقب زیادی دارند. ما برای صعود به جام جهانی بازی می کنیم و می خواهیم کارها را به خوبی انجام دهیم

*بازی مقابل فرانسه: بازی خیلی سختی خواهد بود. هنوز من با واران و بنزما صحبت نکرده ام. چند روزی وقت داریم تا با هم پیغام ها  و اس.ام.اس هایی رد و بدل کنیم. ولی قبل از بازی با فرانسه، بازی با فنلاند را پیش رو داریم. نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. چون این روزها هر تیم ملی ای می تواند به تیم شما اسیب برساند.بعد از این بازی، به بازی با فرانسه فکر خواهیم کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.