راننده تاکسی ۷۰۰ میلیون تومان را به صاحبش برگرداند

راننده تاکسی 700 میلیون تومان را به صاحبش برگرداند

راننده تاکسی ۷۰۰ میلیون تومان را به صاحبش برگرداند

ممتازنیوز: راننده تاکسی وظیفه شناس در نورآباد دلفان طلا و جواهر، پول نقد و اسنادی را به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان یک مسافر خود به صاحبش برگرداند.

این راننده متعهد که شرفعلی حیدری نام دارد با یک خودرو تاکسی درون شهری در شهر نورآباد فعالیت دارد.
وی گفت: پس از پایان کار روزانه خود جهت صرف ناهار به منزل مراجعه کردم در بین راه متوجه شدم یک کیف دستی زنانه در صندلی عقب خودرو جا مانده است.
حیدری افزود: پس مشاهده کیف دستی مقدار قابل توجه ای پول نقد، طلا و جواهراتی شامل انگشتر، پلاک و زنجیر، النگو، دستبند، چندین کارت بانکی به همراه رمز برداشت آنها و ۱۰ سند مالکیت ملک های کشاورزی، مسکونی و تجاری به همراه اسناد سجلی و شناسایی وجود داشت.
وی اظهار داشت: بدون فوت وقت سریعا به سازمان حمل و نقل همگانی شهر نورآباد مراجعه و مراتب را به مسئولان اعلام کردم و محتویات کیف دستی صورتجلسه شد.
حیدری بیان داشت: خوشبختانه تاکسیرانی نورآباد با پیگیری و تماس موفق به شناسایی صاحب کیف دستی شد.
وی گفت: با پیدا شدن صاحب اصلی این اموال بسیار خوشحال شدم و خرسندم که نگرانی یک خانواده را رفع کردم و هدفی جزء رضایت خداوند از این کار نداشته ام و معتقدم حق الناس حقی است که باید ادا شود.
صاحب اموال مفقود شده یک زن میانسال است که برای خرید مراسم نامزدی فرزندش به بازار مراجعه کرده بود که کیف دستی خود را در این خودرو جا می گذارد.
وی با قدردانی از اقدام خداپسندانه این راننده با ایمان اظهار داشت: باید از این راننده بزرگوار تجلیل شود وی الگوی مناسبی برای دیگران در امانتداری و حسن خلق باشد.
مدیر عامل شرکت حمل و نقل همگانی شهر نورآباد نیز با قدردانی از این راننده وظیفه شناس گفت: در سطح شهر نورآباد بیش از ۲۰۰ خودرو تاکسی دورن شهری وجود دارد که زیر نظر این سازمان فعالیت دارند.
به گفته مراد اکبری این رانندگان در زمان بکارگیری از کانال های مختلف مورد استعلام و گزینش می شوند.
وی افزود: مردم سعی کنند هنگام جابجایی درون شهری از خودرو های زیر پوشش این سازمان استفاده کنند.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.