راهنمای خرید بهترین کفش تابستانه

۲۹خردادماه،

کفش های ورزشی و کتانی را در این فصل به کل فراموش کنید چرا که تنها به مانند اجاق های زودپز پای شما را نابود می کنند. اگر کفش رسمی می خواهید می تواند از چنس های چرمی یا پارچه ای استفاده کنید.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، تنها دو روز باقی مانده است تا رسما وارد فصل تابستان شویم، فصلی که تمام شهرت خود را به خاطر گرمای طاقت فرسا و تعطیل بودنش بدست آورده است.

گرمای تابستان سبب می گردد تا نحوه پوشش نیز کمی تغییر داشته باشد و استفاده از لباس های نخی افزایش می یابد. استفاده از کفش های تابستانی نیز یکی از مهمترین نکاتی است که در این فصل باید در نظر داشته باشید اما چه کفشی برای تابستان می تواند مفید باشد.

** اولین نکته در فصل تابستان انتخاب کفش هایی است که باید کاملا اندازه پای شما باشد چرا که پس از مدتی به سبب گرمی هوا بازتر میشوند و راحت تر با آن قم خواهید زد. انتخاب کفش های کمی گشاد هم سبب بدقواره شدن کفش بعد از مدتی می گردد.

** کفش های ورزشی و کتانی را در این فصل به کل فراموش کنید چرا که تنها به مانند اجاق های زودپز پای شما را نابود می کنند. اگر کفش رسمی می خواهید می تواند از چنس های چرمی یا پارچه ای استفاده کنید.

** به غیر از کفش های رسمی که به هر حال نیاز به آن ها در تابستان هم دیده می گردد می توانید از کفش های تابستانی یا صندل ها استفاده کنید. کفش های تابستانی باید دارای منفذهایی باشند که هوا را به پای شما می رسانند.

** برای انتخاب صندل به غیر از زیبایی به کاربردی بودن آن نیز دقت کنید. بعضی صندل ها بیشتر شبیه به دمپایی می مانند و بهتر است از انتخاب آن ها پرهیز کنید. صندل هایی را انتخاب کنید که کاملا در پای شما قرار بگیرند و بندی برای پشت پا داشته باشند.

** صندل ها نیز می توانند از جمنس چرم باشند همچنین در هنگام خرید به ارتجاع پذیر بودن آن ها دقت کنید. تابستان فصل قدم زدن و راه رفتن است پس باید کفشی مناسب را به پا داشته باشید که سبب خستگی نشود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.