راهنمای دور زدن حکم مرتضوی + در جریان نبودن آقای وزیر

به گزارش خبرآنلاین، در «صرفا جهت اطلاع» این هفته (۳۰ شهریور) برنامه با کنایه‌ای به دبیر فدراسیون فوتبال و گاف او آغاز شد. نبی، دبیر فدراسیون فوتبال در گفتگوی زنده با برنامه «ورزش و مردم»، خواست همچون ضرغامی یار «سیزدهم» تیم ملی باشد! که مجری صرفا پرسید از کی تا حالا یار دوازدهم تیم ملی به یار سیزدهم تبدیل شده؟!

صرفا جهت اطلاع، در آیتم بعدی بخشی از رپرتاژ بانکی را پخش کرد که این روزها مدام از تلویزیون پخش می شود و مردم را به بازپرداخت وام ها و دیون بانکی خود تشویق می کند. نجف‌زاده گفت: «شما که یه وام ازدواج گرفتید عقب افتاده …یه وام سه تومنی گرفتی یه قسطش چند روزه عقب افتاده با شماست ها. بابا مگه نمی بینید اینا که وام های میلیاردی گرفتن همه اومدن پس دادن. بجنبید دیگه!»

انتقاد به دولت بابت دور زدن احکام قضایی بخش دیگری از برنامه بود. مجری برنامه با اشاره به قضیه مرتضوی و تبدیل نام صندوق به سازمان برای فرار از حکم دیوان عدالت اداری گفت: «راهنمای دور زدن احکام قضایی. اگر برای رئیس‌تون دستگاه قضا حکم داد راحت اسم صندوقو عوض کنید مثلا بکنید سازمان. اونوقت همه چی آروم میشه. تازه اون موقع نماینده ها هم نامه میزنن تشویقتون می‌کنن.»

«صرفا جهت اطلاع» در آیتمی سه دقیقه مدام تلاش ناکام رییس سازمان خصوصی سازی را برای قرائت یک عدد پخش کرد و مجری گفت اگر «تو در و همسایه کسی عدد مدد خفنی چیزی داشت بدید به ما برسونیم دست ایشون.»

انتقاد از وزیر فرهنگ و ارشاد بابت اینکه گفته بود در جریان جلسه رئیس جمهور با اهالی خانه سینما نیستم هم آیتم بعدی این هفته بود که مجری درباره‌اش توضیح داد: «لابد وزیر ارشاد از افشای لیست فیلم های ممنوعه در حوزه هنری هم خبر نداره… به نظرمون این خوب نیست که وزیر بی خبر باشه یا خودشو بزنه به بی خبری…اینم بمونه…» و بعد بخش هایی از یک قطعه موسیقی با اجرای بنیامین پخش شد که خواننده مدام تکرار می کرد: «اینم بمونه…اینم بمونه…»

برنامه این هفته صرفا جهت اطلاع با پخش سرود و تصاویری نوستالژیک برای بچه هایی که قرار است از شنبه مدرسه بروند، به پایان رسید.

۵۸۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.