راهنمای پوشیدن لباس بر اساس رنگ پوست و موی شما !

گردآوری توسط گروه مد ممتازنیوز

راهنمای پوشیدن لباس بر اساس رنگ پوست و موی شما !۱٫۰ out of 5 based on 1 review

آیا می دانید بنا به رنگ پوست صورتتان و رنگ موهایتان باید چه رنگی بپوشید ؟ زیرا هر رنگی به هر پوست و هر صورتی نمی آید ، اما بر عکس یک سری رنگ ها هستند که اگر هر شخصی آنها را بشناسد و باعث می شود که او با پوشیدن آن رنگ خاص جذاب تر شود . پس برای اینکه جذابیت و گیرایی خود را افزایش دهید ، با ما در این مقاله همراه شوید : افرادی که پوست سفید یا تیره دارند و هم چنین بنا به مات و یا روشن بودن ، باید رنگ های مختلفی را انتخاب کنند .

– افرادی که پوست و مویی روشن دارند : اگر رنگ پوست صورتتان روشن است و دارای چشمانی آبی ،یا سبز هستید ، و موهای روشن هستید باید به ترتیب رنگ های که در زیر گفته شده است عمل کنید , رنگ های را که می توانید انتخاب کنید : آبی ، سبز ، قرمز ، بنفش ، قرمز کبود یا قرمز تیره ، خاکستری ، و مشکی . رنگ های که باید آنها را نپوشید و از آن ها دوری کنید زیرا از جذابیت شما می کاهند : رنگ زرد چه زرد پر رنگ و یا کم رنگ ، مشتقات و ترکیبات نارنجی ، ترکیبات بژ ، سفید های براق .
و اما برای آرایشتان باید چه رنگی را انتخاب کنید ؟: رنگ های روشن مانند آرایش آبی و یا نقره ای و البته اگر می خواهید از جواهرات زرد خود استفاده کنید بهتر است که رنگ طلایی را برای آرایش خود انتخاب کنید .

– افرادی که دارای پوستی روشن هستند اما موهایشان دارای رنگی تیره است : اگر شما دارای پوستی روشن هستید و رنگ چشمانتان قهو ه ای یا مشکی است و رنگ موهایتان نیز مشکی و یا تیره است ، در این گروه قرار می گیرید . رنگ های را که می توانید انتخاب کنید : رنگ آبی و تمام ترکیبات آن مانند : آبی لجنی ، آبی آسمانی و … ، قرمز روشن و یا کم رنگ ، سبز تیره ، و مشکی . حال به رنگ های می پردازیم که شما بهتر است آنها را نپوشید ، زیرا از زیبایی شما کم می کند ، رنگ قهوه ای تیره و یا سفید خیلی براق .
و برای آرایشتان باید از رنگ های گرم استفاده کنید مانند قهوه ای ، و …. .

– اکنون به پوست های می پردازیم که تیره هستند اما رنگ موهایشان روشن است :اگر شما پوستی تیره و یا مات دارید ، و رنگ چشمانتان آبی و یا سبز می باشد ، و هم چنین رنگ موهایتان روشن است مانند : بلوند و یا … یاشد در این صورت رنگ هایی را که برای شما توصیه می کنیم به ترتیب زیر می باشد : رنگ سبز ، ترکیبات رنگ قهوه ای ، نارنجی ، و یا قرمز هستند . و همین طور رنگ های که به شما توصیه می کنیم که آنها را نپوشید به ترتیب زیر هستند : رنگ مشکی بجز لباس های که تنها وفقط چند لکه ی مشکی دارند و یا یک عکس کوچک به رنگ مشکی دارند و در غیر این صورت و اکر تمام لباس به رنگ مشکی باشد ، از جذابیت شما کم می کند ، آبی های تیره و رنگ سفید روشن .
و این افراد برای آرایش کردن پوستشان بهتر است از رنگ های طلایی و یا قهوه ای استفاده کنند و اگر تمایل دارید که از جواهرات زرد خود نیز استفاده کنید ، متذکر می شویم که از رنگ های زرد و آرایش مایل به زرد نیز می توانید استفاده کنید .

– افرادی که دارای پوستی تیره و مات و یا هم چنین دارای موهای و چشمانی تیره هستند : شما دارای پوستی تیره هستید و رنگ چشمانتان قهو ه ای و یا مشکی باشد ، و رنگ موهایتان نیز به همین ترتیب باشد ، می توانید از رنگ های گفته شده در زیر استفاده نمایید تا جذابیت شما افزایش یابد : رنگ نارنجی ، قهوه ای ، قرمز ، و رنگ مشکی را می توانید بپوشید و هم چنین باید از این رنگ ها ی بژ و ترکیبات زرد ، اجتناب کنید ، زیرا یا زیبایی شما را کاهش می دهند و یا جذابیتتان .

برگرفته شده از سایت همپرواز

نظر شما؟  

+ ۳

مخالفم + ۰


لباس و کیف و کفش ممتاز – مجله اینترنتی ممتاز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.