راهنمای iOS 6: انتخاب آهنگ دلخواه برای زنگ بیدارباش

به‌ جای آن که روز خود را با یکی از آلارم‌های ساده و یکنواخت آیفون شروع کنید، آهنگ دلخواه خود را به عنوان آلارم بیدارباش انتخاب کنید. برای آشنایی با نحوه انجام این کار در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.

به کمک iOS 6، شما می‌توانید با آرامش و لطافت از خواب برخیزید یا این که با ‌ترس و وحشت از خواب بپرید، انتخاب با خودتان است!

اگر از آیفون خود به عنوان ساعت و آلارم استفاده می‌کنید شاید از اینکه روز خود را با زنگ marimba شروع کنید، خسته شده ‌باشید. شاید هم تا این لحظه، به این مطلب پی نبرده باشید که با نصب iOS 6، شما قادرید آلارم بیدارباش را از لیست آهنگ‌های خود انتخاب کنید.

alarm-tone-change-ios6-1

برای این کار، اپلیکیشن ساعت (Clock) را اجرا نموده و به قسمت Alarm بروید. برای انتخاب یک آهنگ جدید، بر روی گزینه Sound بزنید. در این قسمت، بخش جدیدی به نام Songs را مشاهده خواهید نمود. حالا کافی است گزینه Pick a song را بزنید تا لیست آهنگ‌های موجود در قسمت موزیک را ببینید. آهنگ دلخواه خود را انتخاب کنید تا از این پس با این آهنگ از خواب بیدار شوید.

alarm-tone-change-ios6-2

اگر به کمک آیتیونز، آهنگ‌های خود را با دستگاه اپلی‌تان همگام‌سازی کرده‌اید و تنظیمات آن را به گونه‌ای تنظیم نموده‌اید که هم آهنگ‌های محلی و هم آهنگ‌های آی‌کلاد را به شما نمایش دهد (به کمک این مسیر: Settings > Music > Show All Music)، به شرط دسترسی به اینترنت، شما می‌توانید از آهنگ‌های موجود در فضای ابری خود نیز به عنوان آلارم استفاده کنید.

اما مطلع باشید که اگر یکی از آهنگ‌های موجود آی‌کلاد را به عنوان آلارم انتخاب نمودید و در طول شب اتصال شما به اینترنت قطع شد، آلارم به حالت بی‌صدا می‌رود. ما با آزمایش این روش و فعال نمودن حالت پرواز گوشی (Airplane Mode)، از این تغییر حالت آلارم آگاه شده ‌است.

بهترین حالت این‌ است که پیش از انتخاب آهنگ، آن را بر روی دستگاه خود دانلود کنید.

این ویژگی هم‌اکنون به کمک اپلیکیشن ساعت بروز شده در آیفون و اپلیکیشن ساعت جدید در آی‌پد قابل استفاده است.

شما نیز تجربه کاربری خود را در رابطه با این راهنمای ساده با دوستانتان به اشتراک بگذارید.


زومیت – زومیت – IT News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.