راهپیمایی ۱۳ آبان ، امروز در سراسر کشور برگزار شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال به سبب تقارن این روز با عید سعید غدیر امروز جمعه ۱۲ آبان در سراسر کشور برگزار شد .

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر ، قشرهای مختلف مردم مراکز استانها و شهرهای مختلف کشور در این راهپیمایی با شعارهای ” مرگ بر آمریکا ” و ” مرگ بر اسراییل” روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند .
در این راهپیمایی تشکل های مختلف دانش آموزی و دانشجویی نیز با نمادهای ویژه  حضور یافته بودند و دوشادوش سایر قشرهای مختلف مردم با شعارهای ضد استکباری ، تنفر و انزجار خود را از ستمگران جهان به نمایش گذاشتند .
آنان همچنین با شعارهای ” الله اکبر ، خامنه ای رهبر ” ، ” این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده “، ” خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است ”  بر وحدت و همدلی همه مردم و مسئولان حول محور ولایت فقیه تاکید نمودند  .
تظاهرکنندگان روز ۱۳ آبان در شهرهای مختلف کشور برای اعلام انزجار خود از جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی پرچم آمریکا و اسرائیل را نیز آتش زدند .
شرکت نمایندگان در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی همچنین در قطعنامه پایانی راهپیمایی امروز تاکید نمودند که ملت ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و جامعه بشری می داند و از مجامع حقوقی و دادگاه‌های بین‌المللی می‌خواهد محاکمه و رسیدگی جدی به جرایم دولتمردان آمریکا را در دستور کار قرار دهند .
همچنین در این قطعنامه از سازمان‌ها و مجامع جهانی از جمله سازمان ملل متحد خواسته شده با اتخاذ اقدامات مؤثر و عملی ، احترام به ادیان و پیامبران الهی را در منشورهای جهانی و قوانین بین‌المللی لحاظ نمایند و با جرم دانستن هر گونه اهانت به پیامبران ، مجرمان را تحت تعقیب و مجازات شدید قرار دهند .
تظاهرکنندگان در این قطعنامه از سران قوای سه‌گانه و خواص کشور هم ‌خواستند ، همت و تلاش خود را تنها به تداوم انقلاب ، پیشرفت و تعالی میهن عزیز ، رفع گرانی‌ها و تنگناهای اقتصادی مردم معطوف نمایند و اهداف دشمن از جمله سناریوی تحریم و فشار اقتصادی بر مردم را خنثی سازند .
آنان در بند دیگری از قطعنامه خود از دولت و مسؤلان نظام خواستند با تمسک به دیدگاهها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرآیند مذاکرات هسته‌ای با اقتدار از منافع و مصالح ملی کشور دفاع نمایند و در این مسیر افتخارآمیز و عزتمند با هرگونه سازش و مسامحه به شدت برخورد نمایند .
 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.