راهکار هایی اساسی برای مقابله با رقیب هایمان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

دانشمند علوم سیاسی دانشگاه و اندر بیلت در نشویل با iبه کار گرفتن راه کاری های ساده ای می توان رقیب را اصولی و ریشه ای از سر راه برداشت.

بنا iبه گزارش تفسیری خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از گاردین؛ در مبارزات نقش رقیب بیشتر iبه چشم می خورد که حریف در تکاپو است تا نامزد های تبلیغاتی خود را نابود کند تا خود iبه هدفش دست یابد.

بررسی نشان می دهد عصبانیت، حسادت ،  نفرت ، کینه اضطراب از حس های ما iبه رقیبمان است که هر چه رقیب در مسائل زندگی از ما پیشی گیرد این عوامل تحریک نماینده هم سیر صعودی پیدا می نماید.

گفتنی است، سرزنش رقیبمان در حضور مهمانان ، تنبیه نمودن رقیب iبه بدترین شکل در حضور دیگران از راه کارهای اساسی برای نابودی رقیب است .

بررسی ها نشان می دهند؛ در مکان هایی که رقیب ما کنار ما حضور دارد باید تحمل و صبر کنیم و از گفته های نا iبه جا بپرهیزیم ، از واکنش سریع علیه رقیبمان جلوگیری کنیم و خشم خود را کنترل کنیم حاکسیت، دشمنان داخلی iبه مراتب خطر ناک تر از دشمنان خارجی می باشند خشم و عصبانیت دشمنان داخلی می باشند iبه تدریج گسترش یافته و مهار نمودن آن ها کار ساده ای نمی باش و صرفا با کلمات نمیتوان آن ها را فرونشاند راهکار صحیح برای مهار آن ها باید اصولی و ریشه ای باشد./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.