راهیابی ۶ رمان ایرانی به فهرست کتابخانه بین‌المللی مونیخ

۲۷فروردین۱۳،

رمان ˝ننه یخی، پسر و تابستان˝ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ۵ اثر دیگر ایرانی به فهرست مجموعه کلاغ سپید (White Ravens) کتابخانه بین‌المللی مونیخ در سال ۲۰۲۴ راه پیدا کرد.

به گزارش هنرآنلاین، راهیابی کتاب “ننه یخی، پسر و تابستان” اثر نوشته حمیدرضا نجفی به این فهرست، اولین موفقیت بین‌المللی مجموعه رمان‌های نوجوان امروز به شمار می‌رود مجموعه‌ای که آثارش تاکنون به موفقیت‌های داخلی بسیاری طی سه سال قبل دست یافته است.

کتابخانه مونیخ امسال علاوه بر این کتاب ۵ اثر دیگر از ناشران ایرانی را شامل “شنیدار پندار” نوشته فریده خلعت‌بری با تصویرگری علی بوذری از نشر شباویز، “دوست مظلوم من” نوشته فریبا کلهر به تصویرگری نوشین صفاخو از نشر امیرکبیر، “روبی” نوشته حدیث لرزغلامی به تصویرگری رودابه خائف از نشر افق، “نیم من بوق ابن پشم پانزده” نوشته سیدعلی شجاعی به تصویرگری علیرضا گلدوزیان از نشر نیستان و “گرگ در قفسه لباس” نوشته و تصویرگری شده توسط نیره تقوی از نشر نظر را این فهرست قرار داده است.

گفتنی است، این کتابخانه یکی از بزرگ‌ترین کتابخانه‌های ادبی بین‌المللی کودک و نوجوان در دنیا است و از سال ۱۹۴۹ میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.