راه‌آهن با امید کیش بازی می‌کند

امید نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش با اشاره به بازی دوستانه تیمش با راه‌آهن تهران که قرار است فردا برگزار شود ،اظهار داشت: با نظر مساعد کادر فنی و مدیریتی دو تیم قرار است فردا یک بازی تدارکاتی را در ورزشگاه المپیک جزیره کیش برگزار کنیم ولی برخی رسانه‌ها و روزنامه داخلی کیش با درج یک خبر نادرست اعلام کرده‌اند تیم راه‌آهن مقابل منتخب کیش صف‌آرایی خواهد کرد.

وی انتشار این خبر کذب را سوء‌نیت و جهت گیری منفی در راستای به حاشیه کشاندن مجموعه امید کیش دانست و افزود: برخی افراد از کسب موفقیت به نام کیش خوشحال نمی‌شوند و با بروز برخی رفتارهای غیر دوستانه در راستای مخالف حرکت می‌کنند ولی امیدواریم با اندکی تامل و تفکر این رویه منفی را ترک کنند.

نوری حمایت هیئت فوتبال کیش از تیم خود را قابل تقدیر عنوان و تاکید کرد: محمود پازوکی، احمد بهاردوست و احمد محمودیان به ترتیب رئیس، دبیر و مسئول نقل و انتقالات این هیئت در روزهای اخیر نهایت همکاری را نشان داده‌اند و برای موفقیت نماینده فوتیال کیش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و امیدواریم با کسب نتایج آبرومندانه به نوعی زحمات آنها را جبران کنیم.

وی افزود: تیم ما در نخستین بازی لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیمی قدرتمند و پر امکانات را شکست داد و با روحیه‌ای خوب به کار خود ادامه می دهد، به همین دلیل به آینده باشگاه خوشبین هستیم البته باید این را بگویم که بازیکنان ما با فداکاری و تلاش وصف ناپذیر به این برد ارزشمند دست یافتند.

نوری کسب افتخار در هر عرصه‌ای را که به نام کیش رقم بخورد مایه مباهات عنوان کرد و ادامه داد: پیروزی ما در عرصه ورزش بازتاب خوبی به همراه خواهد داشت و در نهایت این موفقیت به نام جزیره مرجانی کیش نوشته می‌شود.

وی گفت: امیدواریم تمام مسئولان نیز با همین نگاه به حمایت تنها نماینده فوتبال این دیار همت گمارند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.