راه‌اندازی قطار فوق العاده در تهران – قم

فروردین ۱۴۰۳

معاون مسافری راه آهن از راه اندازی قطار فوق العاده در مسیر تهران – قم با ظرفیت ۵۴۰ مسافر خبر داد و گفت: این قطار ظرف مدت یکساعت و ۴۵ دقیقه مسیر تهران – قم و بالعکس را طی می کند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،به نقل از مهر، سیدمحمد راشدی از راه اندازی قطار فوق العاده در مسیر تهران – قم و بالعکس خبر داد. معاون امور مسافری راه آهن با اعلام این خبر گفت: به دنبال تاکید وزیر راه و شهر سازی و با توجه به آمار بالای تصادفات جاده ای در مسیر تهران – قم و همچنین ترافیک شدید در این مسیر و به منظور رفاه حال مردم و ارائه امکانات مطلوب تر به هموطنان؛ متولیان راه آهن نسبت به ایجاد این قطار در مسیر یاد شده اقدام کرده اند.

وی افزود: این قطار با ظرفیت ۵۴۰ نفر مسافر در هر سیر و سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت، ظرف مدت یک ساعت و ۴۵ دقیقه مسیر تهران – قم و بالعکس را طی خواهد کرد. راشدی خاطرنشان کرد: واگن های این قطار علاوه بر دارا بودن سیستم های صوتی و تصویری مجهز به سیستم گرمایش و همچنین تهویه مطبوع است.

به گفته معاون مسافری راه آهن، در حال حاضر ظرفیت این قطارها ۵۴۰ نفر پیش بینی شده که در صورت استقبال هموطنان عزیز، امکان افزایش ظرفیت قطار وجود خواهد داشت.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.