راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی توسط دانشگاه‌های سوئد

۲۷م دیماه ،

دانشگاه استکهلم با همکاری موسسه فن‌آوری سلطنتی این کشور (KTH) در یک اقدام خلاقانه، جهت جلب استعدادهای تازه و معرفی بیشتر دانشگاه‌های این کشور یک تلویزیون اینترنتی افتتاح کرد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برنامه‌های این تلویزیون از طریق اسکایپ برای بینندگان سراسر جهان پخش خواهد شد. شیوه اجرای برنامه‌های این تلویزیون به صورت میزگردهای گفت و شنود با حضور میهمانان در استودیو و به صورت زنده است.

محتوای اصلی برنامه‌های این شبکه توسط یک تیم سردبیری در استکهلم و با هدف تقویت و برانگیختن مباحثات دانشگاهی و جلب مخاطبان در مسائل داخلی و بین‌المللی تولید می‌شود که بازخوردها تاکنون نشان از موفقیت صاحبان این شبکه است.

آنتیا انگشتورم، سرپرست این پروژه می‌گوید: تاکنون واکنش‌ها نسبت به این شبکه مثبت بوده است و بسیاری از بینندگان برنامه‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی در بحث‌ها شرکت می‌کنند. بسیاری دیگر نیز برنامه‌های زنده را از طریق پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی دنبال کرده و در بحث‌ها شرکت می‌کنند.

بنا به گزارش پایگاه اینترنتی یونیورسیتی ورلد نیوز، وی افزود: این تلویزیون در اولین روز اجرا از ۲۶ کشور جهان بیننده داشته‌ و روزانه بر تعداد بینندگان آن اضافه می‌شود چرا که بحث‌های پرمحتوا و جذابی در این شبکه ارائه می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.