راه‌اندازی سامانه ارسال انبوه پیام صوتی

۲۵اردیبهشت،

سامانه ارسال انبوه پیام صوتی برای اولین بار در کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی با چهارمین نمایشگاه الکامپ قزوین رونمایی شد.
ایلنا: مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: سامانه ارسال انبوه پیام صوتی، برای اولین بار در کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی با چهارمین نمایشگاه الکامپ رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید پورایمانی با اشاره به رونمایی طرح سامانه «ارسال انبوه پیام صوتی» با عنوان قاصدک برای اولین بار در کشور افزود: در این سامانه پیام‌ها به صورت صوتی و انبوه ارسال می‌شود و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
این مسوول با اشاره به مزایای سامانه پیامک قاصدک تصریح کرد: ارسال پیامک از طریق ان سامانه با نرخ بسیار اندک صورت می‌گیرد و مهم‌تر آنکه تا زمانی که دریافت‌کننده، پیامک را دریافت نکند، هزینه‌ای برای ارسال کننده محاسبه نمی‌شود.
پورایمانی یادآور شد: در این سامانه، ارسال انبوه پیام صوتی برای ارسال‌کننده این فرصت را به وجود می‌آورد که به بانک نرم‌افزار خود مراجعه کند و از دریافت پیام توسط مخاطب مطمئن شود.
مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان ادامه داد: نرم‌افزار مربوط به سامانه پیامک صوتی بر روی تمامی سیستم‌های اینترنتی و گوشی‌های همراه اندروید قابل نصب است.
وی با اشاره به اینکه نامزدهای انتخاباتی می توانند از این سامانه در رقابت‌های انتخابی نیز بهره ببرند گفت: علاقمندان به استفاده از سامانه پیامک صوتی، برای دریافت به مرکز رسانه‌های دیجیتال استان مراجعه کنند.
گفتنی است: آیین رونمایی از سامانه پیام صوتی با حضور انصاری معاون توسعه مدیریت و شبکه سازمان فناوری و اطلاعات کشور، آیت‌الهی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، لک مدیر کل دفتر فناوری و اطلاعات استانداری قزوین برگزار شد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.