راه‌اندازی سیستم پیامک معکوس ویژه سفرهای نوروزی

۱۴ام بهمن ،

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از راه‌اندازی سیستم پیامک معکوس ویژه سفرهای نوروزی در بوشهر برای اولین‌بار در کشور خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سعید آزاد شهرکی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: اتفاق تازه در ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی استان بوشهر راه‌اندازی سیستم پیامک معکوس برای اولین‌بار در کشور است.

وی افزود: این سیستم از طریق آنتن‌های تلفن همراه به محض ورود مسافران به مبادی ورودی استان پیامک خوش‌آمدگویی را به تلفن‌های همراه اول و ایرانسل ارسال کرده و اطلاعات گردشگری استان را با شماره‌های مخصوص ارائه می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: همچنین برای دو پروژه شاخص یعنی موزه ملی خلیج فارس و مطالعات بافت تاریخی و فرهنگی بوشهر پیوست فرهنگی در دست تهیه است و این موضوع را به‌زودی در نشست ستاد تسهیلات سفرهای استانی با حضور استاندار بررسی خواهیم کرد.

آزاد شهرکی گفت: ستادهای شهرستانی تسهیلات سفرهای نوروزی به ریاست فرمانداران تشکیل شده و برای صرفه جویی در وقت جلسات دو شهرستان را در یک روز برگزار کردیم.

وی بیان کرد: نقشه‌های استان بوشهر مربوط به سال‌های قبل به سبب اشکالاتی که داشت مورد بررسی و بازبینی قرار دادیم و در چاپ تازه رفع اشکال خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای هر چه باشکوهتر برگزار کردن برنامه‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی نیازمند اعتبارات خاصی هستیم و امیدواریم این اعتبارات تامین شود.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.