راه‌اندازی موج مجازی تحریم کالاهای صهیونیستی

سازمان بسیج مهندسین صنعتی در آستانه سالروز تشکیل بسیج اقدام به راه اندازی موج مجازی تحریم کالاهای صهیونیستی کرده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج مهندسین، در آستانه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، سازمان بسیج مهندسین صنعتی در راستای استکبارستیزی و محو رژیم غاصب صهیونیستی در تمامی ابعاد بین المللی و داخلی، اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای تازه در پایگاه اینترنتی basijmohandesin.ir  نموده است.

این صفحه که بنا بر فرمایش امام راحل با آرمان «محو اسرائیل از صفحه ی روزگار» و با هدف آشنایی اقشار مردم با صنایع صهیونیستی در جهان راه اندازی شده است، صبح دیروز با دستور ریاست سازمان بسیج مهندسین صنعتی رونمایی شد.

کفایتی ضمن تمجید از روحیه استکبارستیزی و نفی سلطه و تاکید بر جعلی بودن رژیم غاصب صهیونیستی از این حرکت حمایت و خاطرنشان کرد: این اقدامات ضدصهیونیستی همیشه در ذات مردم ایران و تمامی مستضعفین و حامیان حقوق بشر در سراسر دنیا وجود داشته و دارد.

کفایتی ادامه داد: این موج انشالله در آینده نزدیک تبدیل به یک حرکت فراگیر خواهد شد و بزودی حتی کوچکترین آثاری هم از صنایع و کالاهای اسرائیلی در زندگی مردم نخواهیم دید.

با توجه به اهمیت موضوع، سازمان بسیج مهندسین صنعتی از تمامی کسانی که میتوانند در این راستا کمک نمایند درخواست همکاری مینماید.

سازمان بسیج مهندسین آماده پذیرش هر نوع انتقاد و پیشنهادی در خصوص بهبود این عملکرد جهانی هست. infobasijmohandesin@yahoo.com


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.