راه‌حل سوری_سوری راهی برای رسیدن به وفاق ملی در سوریه

۱۹ام بهمن ،

دستمالچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: شدت بحران سوریه به مرور زمان کاهش یافته و در آینده می‌توانیم شاهد وفاق ملی با مشارکت همه گروه‌های سوری باشیم.

“احمد دستمالچی” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعلام آمادگی “بشار اسد” برای مذاکره با معارضین سوری گفت: رویکرد دولت اسد دربارهٔ اصلاحات سیاسی در داخل سوریه همواره مثبت بوده و قطع‌ به‌ یقین مذاکره می‌تواند به بحران به‌وجود آمده در این کشور پایان دهد.

وی دربارهٔ طرح “اخضر ابراهیمی” برای حل بحران سوریه تصریح کرد: طرح نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه موفق نبوده چرا که برای حل بحران این کشور باید به‌دنبال راهکار سیاسی و منطقی بود.

این کارشناس سیاست خارجی ادامه داد: استفاده از گزینه نظامی در سوریه همواره با شکست روبرو بوده و تنها راه‌ برون‌رفت این کشور از بحران، به‌کار گیری راه‌حل سوری_سوری است.

دستمالچی دربارهٔ حمله رژیم صهیونیستی به سوریه اظهار داشت: حمله رژیم اشغالگر قدس به سوریه شبیه به یک بازی سیاسی_نئورئالیستی بوده چرا که سردمداران این رژیم جعلی درصدد تشدید فشارهای سیاسی به دولت بشار اسد می باشند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: شدت بحران سوریه به مرور زمان کاهش یافته و در آینده می‌توانیم شاهد وفاق ملی با مشارکت همه گروه‌های سوری باشیم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.