راه‌های رسمی اطلاع‌رسانی ایرانسل تشریح شد؛ مردم مراقب سودجویان باشند

۲۷فروردین۱۳،

 

مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: اگر ایرانسل قصد برقراری تماس با مشترکین را داشته باشد تنها با شماره ویژه ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با آنها تماس می‌گیرد و پیامک‌های خود را نیز تنها با عنوان "Irancell" ارسال می‌کند.
 
آرش کریم‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در صورتی که ایرانسل قصد برقراری تماس با مشترکین را داشته باشد تنها از طریق شماره ویژه ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با آنها تماس می‌گیرد و پیامک‌های خود را نیز تنها با عنوان "Irancell" ارسال می‌کند.
 
وی تصریح کرد: مشترکین در هر حال می توانند جهت اطمینان از اینکه ایرانسل با آنها تماس گرفته در هر زمان با شماره ۷۰۰ تماس بگیرند تا از طریق کارشناسان مرکز تماس ایرانسل از این موضوع مطمئن شوند.
 
وی تاکید کرد: اسامی برندگان قرعه کشی ها و مسابقات ایرانسل منحصرا از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir و اطلاعیه ها و خبرها انتشار یافته در رسانه های رسمی کشور منتشر می‌شود و فرآیند اهدای تمامی جوایز مسابقات و یا قرعه کشی های ایرانسل، تحت هیچ عنوانی برای مشترک برنده هزینه ای در بر ندارد .
 
مدیر روابط عمومی ایرانسل افزود: مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل می توانند برای تماس با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی ایرانسل با شماره ۷۰۰ را از سیم کارت خود و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط تماس بگیرند، مشترکین و متقاضیان خدمات وایمکس ایرانسل نیز می توانند از طریق تماس با شماره ۷۰۷ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ از طریق سایر خطوط با کارشناسان مرکز تماس ویژه وایمکس ایرانسل تماس بگیرند.

 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.