راه‌‌اندازی شبکه اجتماعی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)

به گزارش ممتازنیوز به نقل از – ممتازنیوز: معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد از راه‌اندازی شبکه اجتماعی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با حمایت مرکز رسانه‌های دیجیتال خبر داد. محمد صادق افراسیابی گفت : شبکه اجتماعی جشنواره امام رضا(ع) با حمایت مرکز رسانه‌های دیجیتال راه‌اندازی می‌شود.
وی اضافه کرد : این شبکه اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ رضوی راه‌اندازی می‌شود و در آن از آثار ارسالی به جشنواره فرهنگی امام رضا(ع) از جمله ، فیلم ، عکس ، شعر ، داستان کوتاه و سایر حوزه‌ها استفاده می‌شود.

آقای افراسیابی با بیان اینکه این مرکز فراخوان جشنواره رسانه‌های دیجیتال و و بلاگ نویسی رضوی را از طریق ارسال پوستر به همه کانون‌های فرهنگی مساجد کشور اعلام کرده است افزود: همچنین ۳۰۰ برنامه در مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال ارائه شده و بیلبوردهای این جشنواره نیز از حدود دو هفته پیش در بزرگراه‌ها و خیابان‌ها نصب شده است.

معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد در ادامه از افتتاح مجتمع‌های ۱۴ گانه دیجیتال امام ضا(ع) در آستانه جشنواره خبر داد و گفت: این خانه‌های ۱۴ گانه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

افراسیابی یادآورشد : نرم‌افزارهای تلفن همراه و سرگرمی‌های دیجیتال نیز در مرکز رسانه‌های دیجیتال راه‌اندازی شده است .
وی گفت : نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همزمان با افتتاحیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) و دهه کرامت بر پا می‌شود و تا روز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.