راه‌ اندازی فروشگاه اسرائیلی در تهران!

۱۷م دیماه ،

نماینده تهران در مجلس از وزیر اقتصاد خواست که دربارهٔ راه‌اندازی فروشگاه «هایپر استار» با سرمایه رژیم صهیونیستی در پایتخت ام‌القرای جهان اسلام توضیح دهد.

ممتازنیوز: نماینده تهران در مجلس از وزیر اقتصاد خواست که دربارهٔ راه‌اندازی فروشگاه «هایپر استار» با سرمایه رژیم صهیونیستی در پایتخت ام‌القرای جهان اسلام توضیح دهد.
 
تذکرات مکتوب وکلای ملت به مسئولان اجرایی در پایان جلسه علنی امروز مجلس توسط جواد جهانگیرزاده عضو هیئت رئیسه، قرائت شد.

بر اساس آنچه از تریبون رسمی مجلس اعلام شد، مهناز بهمنی نماینده سراب به وزیر کشور دربارهٔ لزوم حمایت جدی از شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان‌های سراب و مهربان تذکر داد.

این نماینده همچنین به وزیر صنعت و معدن در خصوص تسریع در تکمیل شهرک‌های صنعتی مناطق محروم تذکر داده است.

عباس قائدرحمت نماینده درود و ازنا نیز در خصوص توسعه مراکز دانشگاهی و علمی و پژوهشی و تحصیلات تکمیلی در استان لرستان به ویژه در حوزه انتخابیه خود، به وزیر علوم تذکر داد.

وی همچنین به رئیس جمهوری دربارهٔ ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنعت گردشگری استان لرستان تذکر داده است.

عزیزی نماینده شازند برای تسریع در اجرای طرح‌های جاده‌سازی در شهرستان به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد و عیسی‌زاده نماینده میاندوآب دربارهٔ تجدیدنظر در آئین نامه اجرایی مربوط به منابع طبیعی به وزیر جهاد تذکر داده است.

رسول خضری نماینده سردشت و پیرانشهر در تذکری به وزیر کشور، خواستار اقدام قانونی در برخورد با عاملان تیراندازی نیروی انتظامی در حوزه انتخابیه‌اش شد.

علی نعمت چهاردولی نماینده ملایر به وزیر کار در خصوص تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان تذکر داد و سیدسعید زمانیان و فتح‌الله حسینی نمایندگان شهرکرد و قصرشیرین به وزرای اقتصاد و صنعت، در خصوص پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد تذکر دادند.

عیسی امامی و سیدعلی طاهری نمایندگان گرگان هم در تذکری به رئیس جمهور، خواستار صدور دستور پرداخت بودجه مصوب برای جبران خسارت وارده ناشی از سیل استان‌های گلستان و مازندران شدند.

عباس صلاحی، محمدحسن آصفری، علیرضا سلیمی، عزیزی، ناصر کاشانی، عباس قائدرحمت، محمدرضا پورابراهیمی و شهلا میرگلوبیات نیز به رئیس جمهور برای لزوم توزیع و هزینه‌کرد ۲ درصد از اعتبارات بودجه عمرانی کشور جهت مصارف معین در قالب ردیف‌های مشخص تذکر دادند.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده تهران هم در تذکری به وزیر اقتصاد، خواستار توضیحات سیدشمس‌الدین حسینی دربارهٔ سبب صدور مجوز و راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای «هایپر استار» با سرمایه گذاری اسرائیل در تهران و شهرهای بزرگ کشور شد.

خبرگزاری فارس

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.