راه آهن خواستار برگزاری دیدار این تیم با استقلال در کیش شد

به گزارش ایرنا و به نقل از باشگاه راه آهن تهران، در نامه این باشگاه به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: باشگاه راه آهن آماده است از تیم استقلال در جزیره کیش (ورزشگاه دوم این تیم) یا ورزشگاه اکباتان بدون حضور تماشاگر پذیرایی کند.

دیدار تیم های فوتبال راه آهن و استقلال تهران در هفته هشتم مسابقه های لیگ برتر فوتبال قرار است روز ۲۵ شهریور ماه در باشگاه راه ‌آهن برگزار شود.

این در حالی است که با توجه به اینکه در مذاکرات بین باشگاه راه‌ آهن و مسوولان سازمان لیگ، ورزشگاه کیش به عنوان جایگزین ورزشگاه اکباتان برای میزبانی بازی های تیم راه‌ آهن به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال معرفی شده و برهمین اساس باشگاه راه‌ آهن آمادگی دارد بازی با استقلال را در این ورزشگاه برگزار کند.

این نامه در حالی به علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ارسال شده که سازمان لیگ در برنامه اعلام شده برای هفته هشتم لیگ برتر، ورزشگاه تختی تهران را به عنوان میزبان معرفی کرده است.

این در شرایطی است که این ورزشگاه، در فصل قبل به عنوان ورزشگاه دوم راه‌ آهن معرفی شده بود اما مالکان جدید باشگاه، ورزشگاه کیش را به عنوان ورزشگاه جایگزین اکباتان مدنظر قرار دارند.

ورزشی. ** ۹۱۴۴ ** ۱۵۸۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.