راه آهن – مس در کرمان برگزار می شود

به گزارش روز پنجشنبه سایت باشگاه راه‌آهن، این بازی طبق برنامه اولیه قرار بود پنجم مهر ماه در ورزشگاه اکباتان برگزار شود، اما سازمان لیگ به دلیل همزمانی بازی با مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا که بخشی از بازیهای آن در ورزشگاه اکباتان برگزار می‌شود، این بازی را به تاریخ ششم مهرماه در ورزشگاه تختی تهران موکول کرد.

براساس این گزارش، با توجه به اینکه برنامه مذکور، باشگاه راه‌آهن را از امتیاز میزبانی خود محروم می‌کرد، باشگاه تلاش کرد تا نظر مساعد فدراسیون فوتبال و باشگاه مس کرمان برای جابجایی میزبانی در دو بازی رفت و برگشت لیگ را به دست آورد که در نهایت با مساعدت و همکاری طرفین، این قضیه امکان‌پذیر شد و بازی در همان تاریخ اولیه در کرمان برگزار می‌شود. در واقع قرار شد در بازی هفته دهم مس کرمان میزبان بازی باشد و میزبانی بازی برگشت دو تیم به باشگاه راه‌آهن واگذار شود.

این گزارش افزود: به دلیل میزبانی ورزشگاه اکباتان از بازی های نوجوانان آسیا و به دلیل مصالح ملی، تمامی طرفهای ذیربط از جمله باشگاه مس کرمان و فدراسیون و سازمان لیگ در این رابطه مساعدت کردند تا باشگاه راه‌آهن نیز متضرر نشود.

تیم فوتبال راه‌آهن در هفته نهم لیگ، روز جمعه ۳۱ شهریور در قزوین به مصاف داماش می‌رود و بعد از آن برای بازی روز پنجم مهرماه مقابل مس کرمان آماده خواهد شد.

۶۸۸/۶۹۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.