راه اندازی فرماندهی مستقل ۱۱۰ در کلانشهر اصفهان

جمعه ۲۳ تیر – ۱۲:۴۰:۰۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی استان اصفهان برای اولین بار در کشور فرماندهی مستقل ۱۱۰ در کلانشهر اصفهان به منظور پاسخگویی سریع به مردم و برخورد قاطع با مجرمان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در ابتدای این مراسم سرهنگ” محمد علی بختیاری” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با ارائه گزارشی از فعالیت گشت های ۱۱۰ گفت: سال گذشته بنا بر تدابیر فرمانده انتظامی استان در راستای تسریع دادن به حضور در صحنه ماموران ۱۱۰طرح تفکیک این گشت ها از گشت های پلیس پیشگیری در کلانتری ها به صورت آزمایشی به اجرا گذاشته شد.
وی افزود: پس از یک سال از سپری شدن اجرای آزمایشی این طرح به این نتیجه رسیدیم که گشت های ۱۱۰ به صورت مستقل و با فرماندهی مستقل فعالیت کنند که با تامین امکانات و برنامه ریزی های لازم این موضوع به تحقق پیوست و از امروز فرماندهی مستقل ۱۱۰ کلانشهر اصفهان زیر نظر سرهنگ “محمد رضا امین”به فعالیت خواهد پرداخت.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: این فرماندهی جدید دارای ۶۵ گشت خواهد بود که در صورت نیاز ۱۰ گشت از یگان امداد نیز آنها را پشتیبانی خواهد کرد.
سرهنگ بختیاری با تاکید بر اینکه تمام امکانات، نقل و انتقالات و ماموریت گشت های ۱۱۰ بر عهده این فرماندهی بوده و فقط در کلانتری ها بکار گرفته می شوند بیان داشت: قطعاً این اقدام در تسریع حضور ماموران بر سر صحنه و افزایش رضایتمندی مردم و برخورد قاطع تر و محکم تر با مجرمان بسیار موثر خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۳۱۲۴۰۰۹۰۸۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.