راه اندازی مرکز آموزشی کانون زبان در نوشهر و امیر کلا

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا- مدیر کل کانون پرورشی مازندران گفت:مراکز آموزشی کانون زبان ایران در شهرستان نوشهر و امیر کلای بابل راه اندازی شد.
به گزارش خبرنگارآریادرمازندران: قاسم عزیزاده گرجی بیان داشت: با هدف گسترش فعالیت های آموزشی کانون زبان ایران و نیز اعلام نیاز علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی  ، این کانون اقدام به راه اندازی کانون زبان ایران  در نوشهر و امیرکلا نمود.
وی اظهار داشت: کلاس های آموزشی زبان در این دو حوزه از ترم تابستان جاری با حضور علاقمندان آغاز شده و کانون زبان نیز در این دو شهر آمادگی ثبت نام و خدمات رسانی به علاقمندان زبان دوم را در سطوح استاندارد، با کادر آموزشی مجرب داراست.
مدیر کل کانون پرورشی مازندران با اظهار این خبر که، این مراکز در دو بخش خواهران و برادران و دو گروه سنی نوجوان و بزرگسال به ارایه خدمات می پردازند ابراز امیدواری کرد تا علاقمندان و زبان آموزان بیشتری بتوانند از ظرفیت های کانون زبان در این شهر ها استفاده نمایند.
گرجی با اعلام اینکه فعالیت های آموزشی در کانون زبان ایران دارای استانداردهای آموزشی بالایی است،
مدیر کل کانون پرورشی مازندران تاکید کرد: فعالیت های کانون زبان در استان مازندران با رشد و توسعه ی کمی و کیفی قابل ملاحضه ای روبرو بوده است که این نشان از علاقمندی و استقبال خانواده ها و زبان آموزان از یادگیری زبان دوم دارد و کانون پرورش فکری مازندران نیز در خصوص ارتقای این خدمات از همه ظرفیت های موجود استفاده می نماید.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.