راه اندازی بیمه های خاص ورزشی

۲۷م اسفند ،

بینا- رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توسعه فرهنگ بیمه ، عزم ملی می خواهد، از راه اندازی بیمه های خاص ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش بینا ، سید محمد کریمی گفت : همه آحاد جامعه باید از برکات بیمه ، منتفع شوند و ورزشکاران عزیز نیز از این امر مستثنا نیستند و باید به صورت ویژه به وضعیت آنان رسیدگی شود.
وی گفت : ماموریت صنعت بیمه ، بالابردن ضریب امنیت خاطر و افزایش سطح امید به آینده در میان همه آحاد جامعه است.
کریمی افزود : صنعت بیمه کشور در سال های اخیر با رشد چشمگیری روبرو بوده است و فعالان این صنعت ، عزم خود را جزم کرده اند به شاخص های کشورهای توسعه یافته نزدیک شوند.
وی خاطرنشان کرد: برای توسعه فرهنگ بیمه ، باید تلاش کنیم مردم با دیدن تابلوی شرکت ها و نمایندگی های بیمه ای ، احساس آرامش کنند و آینده خود را در گرو حمایت های این صنعت ببینند.
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همچنین با تاکید بر تعیین تکلیف پرونده‌های خسارتی بیمه‌گذاران به سبب افزایش نرخ دیه گفت: در سال جاری پنج هزار میلیارد تومان برای خسارت‌های شخص ثالث به مردم پرداخت شده است.
کریمی گفت: کسانی که پرونده فوتی یا جرحی ناشی از تصادف در دادگاه دارند، هر چه سریعتر برای تعیین تکلیف آن مراجعه و نتیجه را به شرکت بیمه اعلام کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران افزود: هموطنان فارغ از این که خسارتشان را در روزهای پایانی امسال یا سال آینده دریافت می‌کنند، پرونده خسارتی خود را تکمیل کنند زیرا با ورود به سال ۹۲ با توجه به یوم‌الادا بودن و افزایش نرخ دیه ممکن است برای پرداخت تفاوت آن با مشکل مواجه شوند.
وی تصریح کرد: طبق قانون شخص ثالث شرکت‌ها تا سقف تعهدات خود ملزم به پرداخت می باشند و مردم باید تفاوت را بپردازند.
کریمی با بیان اینکه شرکت‌های بیمه در سال جاری، پنج هزار میلیارد تومان برای خسارت‌های شخص ثالث اعم از مالی، جرحی و فوت پرداخت کرده اند، گفت: پرونده‌های خسارتی شخص ثالث یک میلیون و ۳۰۰هزار فقره و حدود ۲۰ درصد آن فوتی و جرحی است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.