راه اندازی خط ویژه مشاوره مراقبت های بارداری در سامانه گویای سلامت ۸۹۹۹

به گزارش خبرگزاری مهر، “مصطفی ریاحی” افزود: سامانه ۸۹۹۹، سامانه ای تلفنی برای پاسخ به سوالات مردم در زمینه بهداشت و سلامت است که با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد اجرایی فرمان امام و در راستای خدمت رسانی به عموم مردم راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه هم اکنون با حضور پزشکان، کارشناسان و مشاوران بطور دایم اقدام به پاسخ به تلفن های مشاوره مردم نموده و به عنوان مشاوری امین در حوزه سلامت در خدمت جامعه می باشد.

ریاحی افزود: مراقبت های دوران بارداری، لزوم پاسخ سریع به سوالات مادران، برنامه ریزی برای کاهش استرس ها و نگرانی های مادران در طول دوران بارداری از اهداف راه اندازی خطی ویژه در این سامانه بوده است و تلاش می گردد تا این سامانه به عنوان مشاوری امین و همیشگی در خدمت خانواده های محترم باشد.

مسئول سامانه اظهار داشت: ۱۸ نفر مشاور متشکل از متخصصان بیماری ها، تغذیه، روانشناسی، سلامت عمومی آماده پاسخگویی به سوالات مردم در تمامی حوزه های مرتبط با بهداشت و درمان می باشند.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شقایق:

    سلام ۶ماهه با همسرم عقد کردم و باهم ارتباط داشتیم که ۳/۴بار به فاطله تقریبا ۱دقیقه بود اسپرم وارد رحمم نشده اما العان ۵روزه قاعدگیم عقب افتاده من چیزهای گرم هم خوردم اما هنوز قاعده نشدم علتش چیه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.