راه اندازی سامانه نرم افزار ثبت سوانح در منطقه ۱۰

۲۳ام بهمن ،

شهرداری منطقه ۱۰ در راستای مشکلات جغرافیایی از جمله بافت فرسوده و خاک ست از راه اندازی سامانه نرم افزار ثبت سوانح در منطقه خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: برای پیشگیری از وقوع حوادث در این منطقه به سبب مشکلات موجود برای اولین بار در شهر تهران سامانه نرم افزار ثبت سوانح و حوادث نصب شده و تاکنون ۲۰۸ اتفاق در این سامانه ثبت شده است.
وی در این خصوص که ارائه آموزش به شهروندان ار از نکات مهم در بحث ایمنی بر شمرد گفت: آموزش و اطلاع رسانی ۲ مقوله مهم در امر ایمنی محسوب می گردد که پس از الحاق به شبکه جهانی جوامع ایمنی در سال ۸۹، اقدامات موثری از جمله اجرای آزمایش طرح پیشگیری از مرگ های خاموش در قالب بازدید از وسایل گاز سوز هزارو ۲۴ منزل و تهیه چک لیست و توزیع بسته های آموزشی انجام شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: امسال هم نیز در مرحله باز خورد گیری از ۵۰۰ ملک در قالب این طرح بازدید و نواقص را در مباحث مختلف رفع کرده بودند. فرامرز عظیمی از اصلاح هندسی معابری که تردد خودروهای امدادی را با مشکل مواجه می کند خاطر نشان کرد: به درخواست آتش نشانی و با اتخاذ تدابیر ویژه با همکاری پلیس راهور، عملیات اصلاح هندسی برای سهولت تردد خودروهای آتش نشانی در معابر اجرا می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.