راه اندازی سیستم BIS ویژه رانندگان اتوبوسرانی منطقه ۱۸

۰۵ تیرماه ۱۳،

گفت: سیستم BIS ویژه رانندگان اتوبوسرانی منطقه ۱۸، به منظور ثبت اطلاعات شخصی به رانندگان اتوبوس و خطوط مربوط به پایانه های اتوبوسرانی تا پایان نیمه اول سال ۹۲ راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارزیابی، بررسی و مشخصات عملکرد اتوبوسرانی منطقه ۱۸ و تهیه لیست اتوبوس های کشیک در ایام تعطیل بهبود عملکرد زمانبندی تردد اتوبوس ها برگزار می گردد.

سالمی ادامه داد: برگزاری جلسه ای با حضور کارکنان شرکت های خصوصی اتوبوسرانی به منظور رفاه حال شهروندان از اقدامات اجرایی طرح است.

وی با اشاره به طرح های دیگر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ گفت: برگزاری کمیته تخصصی ترافیک با حضور مسئولان حوزه حمل و نقل و ترافیک و شورایاری منطقه ۱۸ از طرح های دیگر شهرداری منطقه ۱۸ است.

سالمی در پایان با اشاره به نحوه اجرای این طرح افزود: بررسی و ارزیابی مسائل ترافیکی در سطح نواحی ۷ گانه منطقه ۱۸ ارائه طرح های اجرایی حمل و نقل و ترافیک، رسیدگی به ۶۵ درصد درخواست های شورایاران در بحث ترافیک از جمله اصلاح هندسی، نصب تابلو، راه اندازی خطوط اتوبوسرانی طی ماه های آینده از اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ در اجرای این طرح است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.