راه اندازی شعب تمام الکترونیک بانک ملی ایران در مراکز استان ها

راه اندازی شعب تمام الکترونیک بانک ملی ایران در مراکز استان ها | چاپ |
سه شنبه ۲۸ شهریور ساعت ۱۳:۳۱

بینا- به مناسبت سالروز تأسیس بانک ملی ایران اولین شعبه تمام الکترونیک در استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس و مسئولان اداره امور شعب استان افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش بینا،  آزادی رئیس اداره امور شعب این بانک بیان داشت: استفاده روزافزون از خدمات نوین و بانکداری الکترونیک لزوم بکارگیری شیوه های نو را بر همگان آشکار ساخته است، در این میان انتخاب خدمت متناسب با نیاز مشتریان ، موجب رضایتمندی مشتریان می گردد.
وی با اشاره به رقابت تنگاتنگ بانک ها در عرصه بانکداری الکترونیک گفت: از مهمترین شاخصه های برتری در عرصه بانکداری الکترونیک این است که خدمت مورد نظر همیشه، همه جا و به آسانی در دسترس مشتریان قرار گیرد که شعبه تمام الکترونیک با توجه به وظیفه ذاتی خود این مهم را محقق می نماید.
گفتنی است افتتاح و توسعه شعبه تمام الکترونیک در مراکز استان ها به منظور ارائه خدمات آسان به جامعه و مشتریان یکی از سیاست های محوری بانک ملی ایران محسوب می شود.
این شعبه که دارای دستگاه های خودپرداز، خوددریافت، دستگاه کیوسک بانکی با قابلیت انجام خدمات بانکی شتابی، کیوسک اطلاع رسانی و … است، بدون حضور متصدیان بانکی به ارائه خدمات به مشتریان می پردازد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.