راه اندازی پایگاه سلامت بانوان در شهر مدینه برای نخستین بار

رییس ستاد عملیات پزشکی حج تمتع ۹۱:

خبرگزاری پانا: رییس ستاد عملیات پزشکی تمتع ۹۱ گفت: این ۳ پایگاه سلامت بانوان در سه منطقه شهر مدینه منوره، و برای دسترسی سهل و آسان زائرین حریم نبوی راه­اندازی و همراه با پزشک خانم مستقر شده است.

به گزارش خبرگزاری پانا، ولید دنده بر با بیان اینکه بانوان در مراجعه به پزشکان کاروان­ها با برخی از معذوریت­ها ممکن است مواجه شوند و به راحتی نتوانند هرگونه مشاوره­ی درمانی و بهداشتی خود را بصورت مستقیم مطرح کنند در حالیکه با پزشکان زن می­توانند در میان بگذارند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از تجهیز و راه اندازی اولین پایگاه سلامت بانوان در هتل ماسات الاصیل مکه مکرمه نیز خبر داد و افزودک هدف اصلی ما تامین حفظ سلامت و ایمنی روحی و روانی زائرین در این سفر معنوی و روحانی می­باشد.

وی یادآور شد به منظور ارائه­ی خدمت خالصانه به مهیمانان سرزمین وحی، پایگاه­های سلامت بانوان صبح­ها از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر و بعد از ظهرها از ساعت ۱۳ تا ۱۷ عصر دایر و ارائه خدمت می­نمایند.

در ادامه دنده­بر با خطیر خواندن خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت از میهمانان حضرت معبود خواستار رعایت توصیه­های بهداشت فردی و همچنین حفظ ارتباط و پیوستگی روانی و عاطفی بهداشتی و درمانی زائرین با پزشکان کاروان­ها شدند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.