راه سرخ شهدای نیروی دریایی ادامه دارد

۲۹فروردین۱۳،

فرمانده کل نیروی دریایی ارتش گفت: اگر کسانی راه شهدا را ادامه نمی‌دادند این افتخارات به دست نمی‌آمد و بدانید که راه سرخ شهدا، جانبازان و پیشکسوتان در نیروی دریایی ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیردریادار “حبیب‌الله سیاری” فرمانده کل نیروی دریایی ارتش با حضور در مراسم تجلیل از حماسه‌سازان ناوشکن‌های سهند، سبلان و ناوموشک‌انداز جوشن با تبریک فرا رسیدن روز ارتش گفت: ۲۹ فروردین سالروز تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران است و باید قدر آن را بدانیم چرا که در زمان پیروزی انقلاب دشمنان به دنبال گرفتن توان دفاعی انقلاب بودند و می‌خواستند در جهت شکست انقلاب گام برداند اما امام خمینی(ره) با ژرف نگری به توان دفاع انقلاب بانگ برآوردند که ۲۹ فروردین روز ارتش شود و فرمودند ارتش برای ایران و نظام جمهوری اسلامی است و مردم باید ارتش را پشتیبانی کنند.

وی تصریح کرد: اوایل انقلاب هنوز سپاه و بسیج تشکیل نشده بود اما ارتش در همه عرصه‌ها از انقلاب دفاع کرد و باید درود بفرستیم به روح پرفتوح امام خمینی(ره) که ارتش را حفظ و با دمیدن روح در آن در ۸ سال جنگ شاهد ایجاد حماسه‌های بسیاری از ارتش بودیم چرا که ارتش جمهوری اسلامی از انقلاب، ارزش‌ها و میهن دفاع کرد.

فرمانده کل نیروی دریایی ارتش با بیان این که در راستای سالگرد روز ارتش خدمت مقام معظم رهبری بودیم اظهار داشت:مقام معظم رهبری فرمودند: ارتش ایران ارتش مردمی، علمی، سرافزار و آزمایش پس داده است؛ بنابراین ما باید افتخار کنیم که جزو ارتش ایران هستیم.

امیرسیاری با اشاره به این که سخنان مقام معظم رهبری مبنی براین که عملیات‌های نیروی دریایی ارتش سبب شد چرخه اقتصادی مملکت حفظ شود تاکید کرد: نتایج عملیات نیروی دریایی جدایی از حماسه خرمشهر،‌ دفاع از سکوهای نفتی و دفاع از آبادان، انجام ۱۵۰ عملیات اسکورت بود که این امر مبین آن است که نیروی دریایی ارتش آن چه که در توان داشت، انجام داد.

فرمانده کل نیروی دریایی ارتش با بیان این که حماسه، یعنی انجام کار ماندنی در تاریخ، افزود: حماسه سازان جوشن و سهند کار ماندنی در تاریخ انجام دادند چرا که دشمنان به دنبال تحقیر ایران بودند اما کارکنان و پرسنل دریادل سهندو جوشن حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: دریادلان نیروی دریایی ارتش آگاه بودند که در این عملیات موشک می‌خوردند اما حسینی اقدام کردند چرا که درسشان را از حماسه عاشورا گرفته بودند بنابراین تسلیم نشدند به همین خاطر نتیجه درسی که از عاشورا و امام حسین(ع) گرفته باشی می‌شود شعار “هیهات من الذله” که این امر افتخار ماست.

امیردریادار سیاری بیان داشت: پرسنل نیروی دریایی در نبرد نابرابردر مقابل استکبار جهانی ایستادند که این امر افتخارآمیز سبب شده نیروی دریایی شعار دهد که راه ما راه امام حسین(ع) است و امروز با ایستادگی راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

فرمانده کل نیروی دریای ارتش در پایان با بیان این که نیروی دریایی با توانمندی صنعتی به اهداف خود می‌رسد خاطر نشان کرد: اگر کسانی راه شهدا را ادامه نمی‌دادند این افتخارات به دست نمی‌آمد و بدانید که راه سرخ شهدا، جانبازان و پیشکسوتان در نیروی دریایی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.