راه یابی ۱۲ اثر به بخش نهایی جشنواره تئاتر ”تک نفره”

۱۲م اسفند ،

اعضای هیات انتخاب سومین جشنواره سراسری تئاتر ˝تک نفره˝، پس از بازبینی و بررسی های مجدد، ۱۲ اثر را برای حضور در بخش نهایی سومین جشنواره سراسری تک نفره معرفی کردند.

به گزارش هنرآنلاین، این هیئت که متشکل از زهرا صبری، منیژه محامدی و علیرضا دریا بیگی به همراه دبیر سومین جشنواره سراسری تک نفره، امیر دژاکام بود، در دوره اول پس از تماشای ۷۸ اثر، اسامی ۱۶ اثر برگزیده را به صورت قطعی معرفی کرده و ۱۴ اثر را مشروط اعلام کردند که در بازبینی های مجدد از میان این ۱۴ اثر نمایشی ۱۲ اثر پذیرفته شده آن به شرح زیر به مرحله نهایی راه یافتند.

۱- “اروندا” نوشته حسن سرچاهی و کارگردانی شیوا ترابی
۲- “دوستت دارم تا مرز جنون” نوشته سحر ناسوتی و کارگردانی سوسن سلامت
۳- “زندگی به علاوه پول” نوشته و کارگردانی شکوفه رحمتی
۴- “ماما جادو” نوشته فرانکارامه و کارگردانی عزت نیا
۵- “حوصه شط” نوشته و کارگردانی حمید طالبی
۶- “زندگی در ۵ اپیزود” نوشته و کارگردانی شایان فیروزی
۷- “زمستان بود، پرنده بودم من” نوشته و کارگردانی مرتضی دستمرد
۸- “گرد آفرید” نوشته و کارگردانی شیرین امامی
۹- “۳۰/۷ دقیقه بعدالظهر” به کارگردانی مونا محمود زاده
۱۰- “خاطرات بابی خرسه” به کارگردانی فرزین ریحانی
۱۱- “رستم و سهراب” به کارگردانی ابوالفضل امامی
۱۲ ـ “زن از روی خاطره ها عکس می گیرد” به کارگردانی امیر حسین آسانی

گفتنی است، دو اثر نمایشی دیگر در بخش ویژه این جشنواره به صحنه می رود. این نمایش ها همزمان با برپایی بخش مسابقه جشنواره در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند شد.

نمایش “آمینیون” به کارگردانی مرتضی آقاحسینی و بازیگری نسیم ادبی و نمایش “این تابستان” به کارگردانی بهاره رهنما و با بازی نسیم ادبی در بخش ویژه سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره به صحنه می روند.

شایان ذکر است، سومین جشنواره سراسری تئاتر “تک نفره” با هدف کشف و شناخت استعدادهای برتر، توجه ویژه به بازیگری به عنوان اصلی ترین رکن نمایش، تولید آثار کیفی با حجم و ابعاد کوچک و تولید آثار متناسب با اجرا در فضای غیر متعارف در فروردین ماه ۹۲ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

این جشنواره با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین همکاری اداره کل هنرهای نمایشی به منظور ارتقاء سطح کیفی نمایش به ویژه نمایش تک نفره با تکیه بر تجربیات ارزنده دوره های قبل، برگزار می گردد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.