رایتل حامی جشنواره فیلم فجر شد

۱۱ام بهمن ،

 

رایتل، تنها اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه، حامی ویژه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، شاهین آرپناهی، مدیرکل برند و ارتباطات شرکت خدمات ارتباطی رایتل با اعلام این خبر گفت: این اپراتور در راستای حمایت از فرهنگ و هنر و به ویژه هنرمندان و علاقه‌مندان فیلم و سینما در برگزاری بزرگترین اتفاق فرهنگی هنری سال کشور مشارکت می‌کند.
 
وی با بیان اینکه، رایتل حمایت از جشنواره فیلم فجر را در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی‌ای که از ابتدای شکل گیری این برند برای خود قائل بوده است می بیند، تصریح کرد: امیدواریم توسعه این نگاه و توجه به عرصه فرهنگ و هنر در بین فعالان اقتصادی سبب رشد و تقویت بیشتر هنر و حمایت از هنرمندان شود.
مدیرکل برند و ارتباطات رایتل ادامه داد: یکی از ارزش‌های چهارگانه بنیادین  برند رایتل اخلاقی بودن است و اعتقاد داریم که توسعه هنر متعهد به تعالی روح انسانی و کمال بشری و در نتیجه توسعه اخلاق در جامعه کمک شایانی خواهد کرد.
وی افزود: امیدواریم این حرکت فرهنگی رایتل بستر مناسبی برای اهالی هنر فراهم کند و رایتل در آینده نیز به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و رسالت فرهنگی اهتمام خود را در جهت تقویت جایگاه هنر متعالی و قدرشناسی از زحمات هنرمندان به کار خواهد بست.
رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می‌توان به تماس تصویری، سرویس‌های چند رسانه‌ای، اینترنت پرسرعت و امکان دریافت و ملاحظه ویدئو‌های درخواستی با حجم بالا اشاره نمود.
رایتل تنها اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم موبایل ( ۳G) در کشور است و در حال حاضر ۵۶ شهر کشور را تحت پوشش خود دارد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.