رایزنی با روحانی و ناطق‌ برای تشکیل حزب فراگیر؛ نتایج رایزنی‌ها با ناطق

باهنر خبر داد:

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه با روحانی و ناطق‌نوری برای تشکیل حزب فراگیر رایزنی کردم، گفت: اگر بنا به تاسیس حزب فراگیر اصولگرایان باشد حتما یکی از چهره‌های مطرح در آن ناطق نوری است.

محمد رضا باهنر دربارهٔ پیشنهاد تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی با محوریت ناطق نوری گفت: از زمانی که بحث تشکیل حزب فراگیر مطرح شد با اشخاص مختلفی همچون ناطق نوری و دکتر حسن روحانی رایزنی‌های داشته‌ام.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در رایزنی‌ که با ناطق نوری برای تشکیل حزب فراگیر داشته‌ام مباحث به جای نرسیده که وی برای لیدر شدن در این حزب شرط تعیین کند، تصریح کرد: رایزنی‌هایی که برای تشکیل حزب فراگیر با اشخاص مختلف و بعضی اصلاح‌طلبان صورت گرفته بیشتر حول ضرورت تشکیل چند حزب شناسنامه‌دار در کشور است.

وی ادامه داد: رایزنی‌ که با گروه‌ها و احزاب مختلف انجام شد بدین معنا نیست که حزب خاصی تشکیل شود بلکه به سازوکاری دست پیدا کنیم تا چند حزب شناسنامه‌دار در کشور تشکیل شود.

باهنر، افزود: اگر بنا به تاسیس حزب فراگیر اصولگرایان باشد حتما یکی از چهره‌های مطرح در آن ناطق نوری است اما مفهوم این جمله این نیست که تاکنون برای تشکیل این حزب فراگیر کار اجرایی با وی انجام داده باشیم.

عضو کمیسیون اصل نودم مجلس، با بیان اینکه نیروهای حاضر در دو جناح اصلاح طلبی و اصولگرایی قابل تفکیک به میانه‌رو و تندروی می باشند به خانه ملت گفت: جبهه پایداری، ایثارگران، جمعیت رهپویان، جبهه پیروان خط امام و رهبری و ایستادگی خودشان باید تصمیم بگیرند در کجای این تقسیمات قرار دارند و سپس به حزب فراگیر بپیوندند.

نائب رئیس مجلس با تاکید براینکه تشکیل حزب فراگیر اصولگرایی با محوریت ناطق نوری برای نزدیکی به دولت یازدهم از طریق هاشمی رفسنجانی نیست، گفت: اکثریت مجلس بر این امر معتقد است که با دولت فعلی تا آخرین روزها و دولت آینده رابطه تعاملی داشته وبه آنها کمک کند، فارغ از اینکه اسم و رسمشان چیست.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، تصریح کرد: نمایندگان در مجلس پنجم نشان دادند با دولت وقت چه میزان همکاری داشتند، البته در مقاطعی که اختلاف نظر وجود داشت به صورت جدی مقاومت کردند که در زمان دولت احمدی‌نژاد نیز علی‌رغم اصولگرا بودن او این رویه دنبال شد، در دولت یازدهم نمایندگان این رویه را دنبال خواهند کرد و هرکجا احساس کنند مواضع دولت با اصول و ارزش‌ها مغایرت داشته باشد به جد ایستادگی می‌کنند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.