ربطی : زمان انتخابات فدراسیون کشتی مشخص نیست

‘عارف ربطی’ به ایرنا اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات باید وزارت ورزش زمان آن را تعیین و به فدراسیون کشتی ابلاغ کند، با توجه به اینکه هنوز مسئولین وزارت در این زمینه کاری نکرده اند، بنابر این زمان قطعی انتخابات نیز مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: درباره اینکه انتخابات بر اساس ثبت نام قبلی انجام شود و یا ثبت نام جدیدی برگزار شود، نیز وزارت ورزش تصمیم گیری می کند.

اسفندماه سال ۸۹ دوران چهارساله ریاست محمدرضا یزدانی خرم بر فدراسیون کشتی به پایان رسید وثبت نام انتخابات فدراسیون کشتی آبان ماه سال ۹۰گذشته برگزار شد که ۱۳ نفر نیز برای شرکت در آن ثبت نام کردند.

یک روز پس از پایان این ثبت نام، وزیر ورزش با برکنار کردن یزدانی خرم، حجت الله خطیب را به عنوان سرپرست منصوب کرد تا زمینه برگزاری انتخابات جدید را فراهم کند.

پس ازگذشت حدود ۹ ماه از ثبت نام نامزدهای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی، هنوز مشخص نیست چه زمانی ورزش اول ایران صاحب رییس فدراسیون خواهد شد.

محمدرضا یزدانی خرم، امیررضا خادم، حمیدرضا گرشاسبی، حسن رنگرز، عسکری محمدیان، مهدی محبی، عبدالله چمن‌ گلی، بهنام طیبی، حجت الله خطیب، حمید سیفی، سهراب دهقان، جبرییل خانبابایی وعلی بدیع کسانی بودندکه آبان ماه برای شرکت در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کردند.

ورزشی**۲۰۲۴**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۷۸۷۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.