رتبه اول بانک مسکن خوزستان درخدمات

۳۰ آبان ،

بینا- بانک مسکن استان خوزستان با کسب امتیاز ۷۰۶ در بخش شاخص‌های عمومی و امتیاز ۷۹۶ در بخش شاخص‌های اختصاصی، در میان گروه بانک ها و بیمه، رتبه اول شاخص عملکرد دستگاه‌های اجرایی خوزستان را به‌دست آورد.
به گزارش تفسیری بینا، شفیعی مدیر شعب این بانک در استان خوزستان، اظهار داشت: این ارزیابی در هفت محور استقرار و توسعه بانکداری الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی، اصلاح ساختار و تمرکززدایی، مدیریت عملکرد و ارتقای بهره‌وری، سلامت اداری، توانمند‌سازی منابع انسانی، خدمت‌رسانی به مردم و شهروند‌مداری صورت گرفته است.
وی افزود: در بخش ایجاد پایگاه‌های ارایه خدمات و اطلاعات عمومی، ارایه خدمات به‌صورت الکترونیکی و ارایه خدمات از طریق پورتال ملی، مدیریت بانک مسکن خوزستان امتیازهای کامل را کسب کرده است. در بخش واگذاری وظایف تصدی‌گری نیز بیشترین امتیاز، کسب شده است.
بنا براین گزارش تفسیری، کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مردمی، آموزش فرهنگی و عمومی، برگزاری دوره‌های آموزش شغلی کارکنان، آشنا کردن ارباب رجوع با حقوق و تکالیف خود، تدوین استانداردهای ارایه خدمات و ارتقای میزان رضایت مردم، از دیگر محورهایی است که این مدیریت بیشترین امتیاز را در آن‌ها کسب کرده است.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.