رتبه اول بیمه ما در نرخ رشد حق بیمه تولیدی

۰۲م آذر ،

بینا- بر اساس گزارش  عملکرد ۶ ماهه اول سال جاری که بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران  منتشر کرده است ، شرکت “بیمه ما ” موفق به کسب رتبه اول در شاخص نرخ رشد حق بیمه تولیدی شد .
به گزارش بینا، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در آخرین گزارش خود آمار عملکرد شش ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۰ را منتشر  کرده است . طی گزارش انتشار یافته، عملکرد بازار بیمه کشور ، عملکرد شرکت های بیمه ، حق بیمه تولیدی  ، تعداد بیمه نامه های صادره ، خسارت پرداختی  و نمودارهای مربوطه در اختیار عموم قرارداده شده است . با استناد بر آمار آعلام شده ، ” بیمه ما ” توانسته است در میان ۲۳ شرکت بیمه دولتی و خصوصی رتبه اول را در میزان نرخ رشد شاخص حق بیمه های تولیدی به خود اختصاص دهد . این شرکت با پشتوانه نیروی انسانی متعهد و متخصص ، سرمایه گذاران به نام  و در راستای اهداف متعالی خود توانسته است با  میزان نرخ رشد ۵۸۲۷٫۰ %  در شاخص حق بیمه تولیدی و با تفاوت چشمگیر نسبت به دیگر شرکت های بیمه جایگاه اول را کسب کند .  همچنین شرکت “بیمه ما “، در شاخص تعداد
بیمه نامه های صادر شده  رتبه دوم را در میان تمامی شرکت های بیمه کسب کرده است .  بر اساس آمار اعلام شده توسط بیمه مرکزی شرکت ، بیمه کوثر با نرخ رشد  ۲۸۷۱۲٫۷ درصد در رتبه اول تعداد بیمه نامه های صادر شده قرار دارد  و شرکت “بیمه ما ” با میزان  نرخ رشد ۲۴۸۲٫۵ درصد  در  رتبه دوم جای گرفته است .
گفتنی است شرکت “بیمه ما ” که در پانزدهم تیر ماه سال ۹۰  و با سرمایه گذاری گروه مالی بانک ملت تاسیس شده است  ،
تا کنون  موفق  به ایجاد ۲۲  شعبه در سراسر کشور و جذب بیش از ۹۰۰ نماینده شده است . این شرکت همچنین در ۶ ماهه اول سال ۹۱ بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال پرتفوی  جذب کرده است .

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.