رتبه برتر پلیس فتا در جشنواره فناوری آموزش و پرورش

۱۱اردیبهشت،

غرفه پلیس فتای ناجا به دلیل حضور پررنگ در سومین دوره جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش ،رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش ، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین “محی‌الدین بهرام محمدیان” معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش،” یوسف نوری “رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش، سید “علی یزدیخواه “مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ،دکتر “اخوان” دبیر عالی شورای مجازی و سرهنگ ” سهرابی ” معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا برگزار شد . 
در بخش مسابقات این جشنواره ۸۲ هزار و ۵۱۸ نفر ثبت‌نام کردند که ۷۹ هزار و ۱۴۰ اثر مورد بررسی قرار گرفت و از مجموع آثار ۶۷ درصد متعلق به دانش‌آموزان و ۳۳ درصد نیز متعلق به فرهنگیان است. 
این گزارش حاکیست، غرفه پلیس فتا نیز در این جشنواره با هدف آموزش و اطلاع رسانی به کاربران در راستای کاهش وقوع جرایم در فضای مجازی شرکت کرد . 
در این غرفه کارشناسان پلیس، ضمن پاسخگویی به سوالات بازدید کنندگان، لوح فشرده و کتاب های آموزشی در بین آنان توزیع می کردند . 
گفتنی است ، در آخرین روز از سومین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش ، ” نوری ” دبیر کل این جشنواره از غرفه پلیس فتا به دلیل حضوری پر رنگ در این جشنواره ، تقدیر و آن را یکی از غرفه های منتخب این جشنواره اعلام کرد.
شایان ذکر است ، در این خصوص لوح سپاسی نیز به رسم یادبود توسط “حجت الاسلام والمسلمین ” محمدیان ” معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اهدا شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.