رتبه بندی ایمنی ساختمان های تهران

شنبه ۱۳م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

به گزارش تفسیری نوساز، رضا خوش زاد در بازدید از غرفه ایلنا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها درباره گودبرداری ساختمانی اظهار کرد: نظارت بر روند صحیح گودبرداری ها بر عهده سازمان نظام مهندسی است و سازمان آتش نشانی تنها بر ایمنی ساختمان ها ورود جدی دارد.

وی با بیان اینکه ساختمان های زیر ۶طبقه نیز موظف به اجرای دستورالعمل اجرایی ایمنی سازمان آتش نشانی می باشند تاکید کرد: براساس این دستورالعمل همهی ساختمان ها موظف می باشند تا نکات ایمنی رارعایت کنند و این مساله به صورت جدی در دستور کار سازمان آتش نشانی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در رعایت نکات ایمنی ساختمان ها به صورت سخت گیرانه عمل می کنیم گفت: نمی توانیم با چشم پوشی ازاین مساله با جان مردم بازی کنیم.

خوش زاد از اعلام رتبه بندی ایمنی ساختمان ها خبرداد وگفت: در آینده نزدیک با به نتیجه رسیدن در جلسه تخصصی رتبه بندی ایمنی ساختمان های شهرتهران اعلام می گردد.

وی با اشاره به اینکه ساخت وساز در کلان شهر تهران حجم بسیاری دارد تصریح کرد: نظام مهندسی می بایست نظارت قوی تری نسبت به ساخت و سازها داشته باشد سازه های ساختمانی و معماری به نسبت گذشته پیشرفت های قابل توجهی داشته است اکثر مشکلات ما بیشتر مربوط به ساختمان های فرسوده است.

خوش زاد همچنین خاطرنشان کرد: ساختمان های تازه معضل جدی ما نمی باشد بلکه ساختمان های قدیمی نگرانی هایی برای ما ایجاد کرده است البته امیدواریم زلزله ای در تهران رخ ندهد چراکه براساس اطلاعات موجود وقوع هر زلزله در تهران نگران کننده است.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.