رتبه تهران در طلاق و ازدواج اعلام شد

۱۴ام بهمن ،

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور گفت: استان‌های تهران و البرز در ازدواج رتبه آخر و در طلاق اول می باشند.
 
علی‌اکبر محزون اظهار داشت: استان تهران دارای بیشترین جمعیت در کشور است و به همین لحاظ تعداد ثبت طلاق، ازدواج و فوت در کشور به لحاظ تعداد جمعیت در این استان بالا است.

وی ادامه داد: نرخ ثبت ازدواج در کشور ۱۱٫۷ است و استان‌های خراسان شمالی، زنجان و اردبیل بیشترین نرخ ازدواج را در کشور دارند و به ازای هر هزار نفر جمعیت به ترتیب ۱۴٫۸ دهم، ۱۴٫۷ دهم و ۱۴٫۴ دهم بوده است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور دربارهٔ نرخ ولادت در کشور بیان داشت: سیستان و بلوچستان، گلستان، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد بیشترین نرخ ولادت را در کشور دارند.

محزون دربارهٔ نرخ ولادت در کشور افزود: نرخ ولادت کشوری به ازای هر هزار نفر ۱۸٫۵ ولادت است که استان تهران در این مورد نیز کمتر از نرخ کشوری عمل کرده است.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات جمعیتی و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: در خصوص نرخ فوت در کشور، سیستان و بلوچستان، گیلان و آذربایجان شرقی در رتبه‌های اول کشور می باشند.

وی با اشاره به اینکه استان تهران و البرز در طلاق رتبه اول را دارند، بیان داشت: استان‌های تهران و البرز در ازدواج رتبه آخر و در طلاق اول می باشند.

محزون اظهار داشت: استان‌های تهران، البرز و خراسان رضوی بیشترین نرخ طلاق را دارند و در مقابل استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام و چهار محال بختیاری در آخر جدول طلاق قرار می‌گیرند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.