رتبه دوم برترین های کاریکاتور ایران و جهان به خراسان شمالی رسید

۲۷فروردین۱۳،

با جمع آرای اینترنتی هنرمندان داخلی و بین المللی کاریکاتور، برترین های کاریکاتورهای ایران و جهان از حوزه هنری خراسان شمالی انتخاب شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، با جمع آرای اینترنتی هنرمندان داخلی و بین المللی کارتون و کاریکاتور که توسط انجمن کارتونیست های تبریز و نشست هفت آوریل برگزار می گردد، نتایج انتخاب بهترین های کاریکاتور ایران و جهان در سال ۲۰۱۲ اعلام شد.
بر اساس این گزارش سومین سالانه جشنواره کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با عنوان “جنگ نرم” رتبه دوم برترین جشنواره کاریکاتور سال ایران را به دست آورد.
در این رتبه بندی جشنواره سراسری کارتون “بوکان” رتبه اول و جشنواره کاریکاتور فجر نیز رتبه سوم را به دست آورد.
همچنین عباس ناصری مسئول کارگاه کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، در بخش انتخاب برترین کارتونیست جوان ایران رتبه دوم را به دست آورد و پایگاه اینترنتی کاریکاتور متعلق به وی با عنوان مجله کارتون cartoonmag.com  در نظرسنجی موزه کاریکاتور آذربایجان شرقی نیز به عنوان برترین پایگاه اینترنتی کاریکاتور جهان شناخته شد.
شایان ذکر است انجمن کارتونیست های تبریز به عنوان یکی از معتبرترین نهادهای کارتون ایران و جهان همه ساله، بهترین های سال قبل کارتون ایران و جهان را معرفی و از آنها تقدیر می کند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.