رتبه دوم سهام بازار هند به اپل رسید

۳۰ام بهمن ، ایسنا- سهام بازار شرکت اپل در هند در سه ماهه چهارم سه برابر شد و این شرکت را در رتبه دوم شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند قرار داد.

شرکت اپل با استقرار دو پایگاه توزیع‌کننده تازه در هند‌،‌ سهام بازار خود را در این کشور به ۱۵٫۶ درصد در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ رساند.

اپل با رسیدن به این میزان درآمد، توانست بسیاری از شرکتهای رقیب خود را از جمله بلک بری پشت سر گذاشته و به مقام دوم از نظر درآمد دست یابد.

سهام بازار شرکت اپل در بخش تلفن‌های هوشمند در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۲ در هند نسبت به سه ماهه پیش از آن با ۳٫۹ درصد، به سه برابر رسیده است. این در حالی است که شرکت بلک بری با ۶ درصد سهام بازار، در جایگاه بعدی قرار دارد.

با وجود رشد بالای سهام بازار اپل، شرکت سامسونگ با ۳۸٫۸ درصد هنوز در رتبه اول جای دارد. اما با این حال، ۱۲ درصد از سهام بازار و فروش محصولات سامسونگ در همین سه ماهه کاهش یافته است.

محققان با پیش‌بینی افزایش سهام بازار اپل، رشد سریع سهام بازار این شرکت و قرار گرفتن در جایگاه دوم تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند در هند را امیدوارکننده خواندند.

به گزارش زد دی نت،‌ شرکت اپل به سبب محدودیت پشتیبانی از سیستم اینترنتی ۳G در هند به سختی توانسته به بازار این کشور وارد شود.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.